امروز: شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 23 رجب 1442 | 2021-03-06
کد خبر: 48401 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ |
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ازثبت ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۷۶۶ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در طول ۱۰ ماه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار عدد از تماس برقرار شده های با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ توسط پلیس پاسخ متناسب داده شده است.

به گزارش کرج رسا، سرهنگ جواد صفایی در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر، اظهار داشت: خدمت گزاری به مردم افتخار تمام سبزپوشان عرصه ی نظم و امنیت بوده، که در ۷ ماهه ابتدایی امسال، بیش از ۷۰۹ هزار تماس ثبت شده در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، عملیاتی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ی ۱۱۰ به منظور برقراری سریع ارتباط بین مردم و پلیس، خاطرنشان کرد: سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ سریع ترین و آسان ترین پل برقراری ارتباط با پلیس و درخواست امداد و کمک، مردم در شرایط سخت و بحرانی است.

این مقام انتظامی به آمار تماس های شهروندان با سامانه ی ۱۱۰ اشاره کرد و اظهار داشت: در ۱۰ ماهه اول سال جاری، بالغ بر ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار ۷۶۶ تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار شده که از این تعداد یک میلیون ۹۶۴ هزار و ۹۴۹ تماس توسط کاربران پاسخ متناسب داده شده است.

سرهنگ صفایی ادامه داد: از تماس های برقرار شده با این مرکز ، حدود ۱۰۷ هزار شهروند توسط کارشناسان، مشاره و راهنمایی دریافت کرده اند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال تا دی ماه، ۲۱ هزار و ۳۷۹ تماس بی مورد و خارج از ماموریت های پلیس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ثبت شده که حدود ۹ درصد کل تماس های این مرکز را شامل می شود.

وی با بیان این که ۳۰ درصد از تماس های ورودی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ عملیاتی شده است، بیان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا، تعداد تماس خهای برقرار شده برای دریافت مشاوره و راهنمایی افزایش چشمگیری داشته است.

وی از شهروندان درخواست کرد: از تماس های بی مورد و اشغال خطوط سامانه ۱۱۰ پرهیز کرده چراکه شاید با یک تماس بی مورد و غیر ضروری، پلیس از وظیفه خطیر و ذاتی خود در نجات جان و مال شهروندان باز بماند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان البرز جلب رضایت مردمی را جزء اولویت های ماموریت های پلیس خواند و اضافه کرد: شهروندان می توانند هر نوع انتقاد ، شکایات ، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره تلفن ۱۹۷ در میان بگذارند.

سرهنگ صفایی در پایان با تاکید بر تجهیز و تقویت یگان فوریتی ۱۱۰ استان و افزایش خطوط ۱۱۰، خاطر نشان کرد: سامانه ۱۱۰ تبلور نو آوری و شکوفایی در ارائه خدمات پلیسی و مشارکت آحاد مردم در تثبیت امنیت همه جانبه و همبستگی میان مردم و پلیس و تضمین کننده انضباط اجتماعی است.

 

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top