امروز: پنج شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 26 جماد ثاني 1441 | 2020-02-20
کد خبر: 7949 |
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲:۴۰ |
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

IGTV از سال ۲۰۱۸ به اینستاگرام اضافه شد و فیسبوک قصد داشت با این نام تجاری محتوا‌های ویدئویی را توسعه دهد؛ اما همه‌چیز به‌دلخواه این شرکت پیش نرفت و استقبال چندانی از IGTV به‌صورت مستقل نشد.

به گزارش کرج رسا به نقل از مک رومِرز، سخن‌گوی اینستاگرام دلیل حذف کلید IGTV را از صفحه اصلی این نرم‌افزار این‌گونه توضیح داد: هیچ کاربری به‌صورت داوطلبانه و دلخواه روی این کلید ضربه نمی‌زد و تمایلی برای استفاده از آن و واردشدن به IGTV به‌صورت مستقل وجود نداشت.

حذف کلید IGTV به‌معنای حذف کلی این ویژگی نیست و کاربران مثل گذشته می‌توانند ویدئو‌های IGTV را در فید اصلی و تب کاوش و پست‌ها مشاهده کنند. IGTV امکان بارگذاری ویدئو‌های ۱۰ دقیقه‌ای را مهیا می‌کند و در آغاز راه‌اندازی قرار بود با یوتیوب رقابت کند؛ اما تا امروز نتوانسته با این سرویس بزرگ و جذاب ویدئویی رقابت کند. باید دید فیسبوک در آینده برای یکه‌تازی در عرصه‌ی انتشار فایل‌های ویدئویی چه برنامه‌ای دارد و آیا برای ایجاد تغییرات در IGTV تصمیمی گرفته است یا خیر.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top