تارخ انتشار: شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 9405
چاپ خبر
بازدیدها: 397

رنو بیشتر از سایر خارجی‌ ها به ایران نزدیک‌ تر شد

آرم رنو

کرج رسا: رییس بخش آسیا و اقیانوسیه شرکت رنو گفت: این شرکت از همه شرکت‌ های بین‌ المللی دیگر بیشتر به ایران نزدیک است.

به گزارش کرج رسا، ژیل نورماند در همایش بین‌المللی صنعت خودروسازی ایران اظهار کرد: ۱۰ سال است که به سختی و با علاقه در ایران کار کرده و روابط خوبی با شرکای صنعتی خود داریم.

وی با بیان این‌که فکر می‌کنیم که توانسته‌ایم روز‌به‌روز روابط خود را با ایران توسعه دهیم، خاطر نشان کرد: ایرانی‌ها نیز مانند ما به مشارکت بلند‌مدت در همکاری‌های دوجانبه اهمیت می‌دهند.

رییس بخش آسیا و اقیانوسیه شرکت رنو ادامه داد: سیاست‌ های رنو در تولید محلی خودرو در ایران مبتنی بر انتقال تکنولوژی سرمایه‌گذاری و عرضه‌ی محصولات باکیفیت است.

نورماند با بیان این‌که رنو از همه شرکت‌های خارجی دیگر بیشتر به ایران نزدیک‌تر است، تصریح کرد: هم‌اکنون ۶۰ درصد محصولات رنو به صورت محلی در ایران تولید می‌شود، تیم با انگیزه‌ای نیز در رنو پارس عملیات رقابت در ایران را مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: رنو از سال ۲۰۰۴ تاکنون حدود ۴۰۰ هزار خودرو در ایران به فروش رسانده است که مشهورترین آنها تندر ۹۰ بوده است.

رییس بخش آسیا و اقیانوسیه شرکت رنو افزود: ما مقررات کنترل کیفیت و فرهنگ تولید محصولات ایران را به خوبی اجرا کرده‌ایم و مشتریان ایرانی نیز از محصولات رنو راضی هستند.

به گزارش ایسنا، نورماند افزود: ما به تعهداتمان پایبند بوده و به کیفیت نیز بسیار اهمیت می‌دهیم همان‌گونه که معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنایع ایران نیز بر اهمیت کیفیت تاکید کرده‌اند.

پاسخی بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

مجتمع فنی تهران شعبه البرز