امروز: یکشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۱ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 28 شوال 1443 | 2022-05-29
کد خبر: 2969 |
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۴۷ |
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: کسانی که هنوز کارت ملی هوشمند خود را علی‌رغم ثبت نام دریافت نکرده‌اند، با داشتن رسید ثبت نام و شناسانه خود می‌توانند امور اداری را انجام دهند.

به گزارش کرج رسا، محمدعلی رفیع پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قبلا بدنه کارت‌های ملی هوشمند از خارج وارد می‌شد ولی به دلیل اعمال تحریم‌ها این روند متوقف شد، به همین دلیل به سمت تولید داخلی این کارت‌ها رفته‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه فرایند اولیه به خوبی پیش رفته و در آستانه تولید انبوه بدنه کارت ملی ایرانی هستیم اما به دلیل اینکه باید فرایندهایی مثل مقاومت و … را طی کند مقداری زمان بر است.

وی توضیح داد: با تولید انبوه بدنه کارت ملی هوشمند در داخل کشور، مشکل تاخیر در فرایند صدور این کارت حل می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: سازمان ثبت احوال با همه ادارات و دستگاه‌ها مکاتبه داشته تا با رسیدی که فرد در زمان ثبت نام کارت ملی دریافت می‌کند بتواند امور اداری خود را انجام دهد.

مدیرکل ثبت احوال البرز ادامه داد: البته فرد باید در کنار رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند، شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت صدورکارت ملی هوشمند صادر شده در استان افزود: از ابتدای این طرح تا کنون برای ۹۲.۵ درصد واجدین شرایط کارت ملی هوشمند صادر شده است.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top