تارخ انتشار: سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۹
کد خبر : 51048
چاپ خبر
بازدیدها: 1,297

فیس بوک، بزرگترین استادیوم جام جهانی فوتبال

رکورد صهیونیستها در اعتیاد به فیسبوک

شرکت فیس بوک اعلام کرد که رویداد جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در برزیل، بزرگترین رویدادی بود که حدود ۳۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان آنرا در پایگاه اجتماعی فیس بوک پی گیری کردند.

به گزارش کرج رسا، مردم مناطق مختلف جهان از شبکه های ارتباط اجتماعی از جمله فیس بوک برای اظهارنظر و پی گیری رویدادهای جهانی مانند جام جهانی که از تلویزیون پخش می شد، استفاده کردند.

رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل که حدود یک ماه به طول انجامید، دیروز (یکشنبه) با پیروزی یک بر صفر آلمان بر آرژانتین به پایان رسید.

آمارهایی که در اختیار رویترز قرار گرفته نشان می دهد که ۳۵۰ میلیون کاربر در شبکه فیس بوک درباره مسابقات و رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نظر دادند و تعداد اظهارنظرها و پست ها و لایک ها در این شبکه به سه میلیارد رسید.

“نیک گرودین” مدیر مشارکت شرکت فیس بوک به رویترز گفت: “می دانستیم که جام جهانی رویداد خیلی مهم است … اما این سطح از استفاده از فیس بوک، تاریخی بود”.

وی افزود: در فیس بوک بالاترین میزان گفت وگو را در جام جهانی شاهد بودیم.

برای شرکت هایی مانند فیس بوک که درآمد آنان به استفاده از طریق تبلیغات و فروش آگهی وابسته است، “مردم” و تعداد کاربران از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

تعداد کاربران فعال در شبکه فیس بوک در ماه به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون نفر می رسد.

پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال آلمان در مقابل آرژانتین و قهرمانی آلمان در مرحله فینال رقابت های جام جهانی فوتبال در روز یکشنبه، رویدادی بود که بیشترین اظهارنظرها را به همراه داشت.

“نیمار” ستاره برزیلی، در لیست بازیکنانی بود که بیشترین پست ها و لایک ها و اظهارنظرها در فیس بوک درباره وی بود و پس از او “لیونل مسی” آرژانتینی و سپس “کریستیانو رونالدو” بازیکن پرتغالی و “لوئیس سواریز” مهاجم اروگوئه ای به ترتیب جز بازکنانی بودند که بیشترین اظهارنظرها، پست ها و لایک ها در فیس بوک به آن ها تعلق گرفت.

گرودین گفت که فیس بوک استادیوم جهانی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بود.

 

 

 

 

العالم

 

پاسخی بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کرج رسا