تارخ انتشار: شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر : 49182
چاپ خبر
بازدیدها: 1,590

مشروح پیشنهاد ۷ بندی فدراسیون به کی‌ روش

کی روش در نشست خبری

فدراسیون پیشنهاد خود را در قالب ۷ بند به کارلوس‌ کی‌روش تحویل داد که نگاهی به مفاد این پیشنهاد ۷ بندی از یک طرف و موضع‌ گیری مربی پرتغالی از طرف دیگر حکایت از نزدیک شدن دو طرف به تمدید قرارداد دارد.

به گزارش کرج رسا به نقل از ایسنا، فدراسیون پیشنهادی را در قالب ۷ بند به کی‌روش تحویل داد که شامل موارد زیر است:

۱)- مبلغ پیشنهادی ۱.۴ میلیون یورو

مبلغ پیشنهادی فدراسیون به کارلوس کی‌روش سالانه یک میلیون و چهارصدهزار یورو است.

۲)- مدت قرارداد – ۴ ساله مشروط

پیشنهاد فدراسیون به کی‌روش قرارداد چهارساله مشروط است. به نحوی که پایان قرارداد انتهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است، با این شرط که اگر تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی حذف شد، در همان مقطع زمانی قرارداد خود به خود فسخ شده و محاسبه مالی با او تا همان زمان است.

۳)- دو دستیار خارجی در کنار یک دستیار ایرانی

بنابر پیشنهاد فدراسیون، کی‌روش تنها می‌تواند ۲ دستیار خارجی را با خود به ایران بیاورد. همچنین کی‌روش باید یک دستیار ایرانی را در کادر فنی بپذیرد.

طبق درخواست فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی هر مربی یا کارشناسی را که بخواهد بر این تعداد بیافزاید (از قبیل مربی بدنساز، آنالیزور و…) به صورت روزانه و به اندازه فعالیتی که دارند دستمزد دریافت می‌کنند.

۴)- پاداش‌ ها:

کارلوس کی‌ روش در پیش‌ قرارداد دریافتی بابت موارد زیر پاداش‌هایی با مبالغ مختلف که احتمالا درصدی از مبلغ قرارداد اولیه‌اش باشد، دریافت می‌کند:

– قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۵

– راهیابی تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

– صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به مرحله یک‌هشتم نهایی

۵)- امکانات:

فدراسیون متعهد می‌شود تا تمامی امکانات لازم از قبیل زمین تمرینی مناسب، اجرای برنامه‌های اردویی در داخل و خارج از کشور،‌ تامین البسه مناسب و… برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ و جام جهانی ۲۰۱۸ را فراهم سازد.

۶)- تعامل با کمیته فنی

این بند به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر سرمربی تیم ملی تعیین شده است. براساس آن کی‌روش و اعضای کادر فنی تیم ملی باید تعامل کامل و سازنده‌ای با کمیته فنی فدراسیون داشته باشد. او باید گزارش‌ کاری منظمی را به کمیته فنی ارایه داده و نظارت این کمیته را به رسمیت بشناسد.

۷)- تقسیم وظایف برعهده فدراسیون است!

اما آخرین بندی که فدراسیون در قرارداد پیشنهادی‌ به کی‌روش آورده، مشخصا برآمده از اختلافات پیشین سرمربی پرتغالی تیم ملی با برخی اعضای کادر مدیریتی فدراسیون است!

بر اساس این بند تقسیم وظایف مسوولین تیم ملی برعهده فدراسیون و کادر فنی برعهده کی‌روش است. در این بند به صراحت آمده که سرمربی تیم ملی حق دخالت در انتخاب سرپرست تیم و مسایل مربوط به این حوزه را ندارد.

*‌ درخواست فدراسیون برای نظارت بر سایر تیم‌های ملی

فدراسیون یا در واقع کمیته فنی درخواست دیگری از کارلوس کی‌روش دارد و می‌خواهد این مربی علاوه بر سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان، بر سایر تیم‌های ملی هم نظارت کند.

البته این خواست اکید فدراسیون نبوده و جزو بندهای ۷ گانه قرارداد پیشنهادی هم نیست اما قرار است در صورت حصول توافق نهایی میان طرفین برسر سرمربیگری تیم ملی، این خواست کمیته فنی نیز مطرح شده تا با کی‌روش در این باره هم توافق شود.

بر طبق این پیشنهاد،‌ سرمربی تیم ملی باید نظارت دقیق و مستمری بر تیم‌های ملی پایه ( صرفا تیم ملی امید و جوانان) داشته باشد و در عوض فدراسیون بابت موفقیت هر کدام از این تیم‌ها در رقابت‌های آسیایی و جهانی، مبلغی را به عنوان پاداش به او می‌دهد.

البته کی‌ روش پاسخ صریحی در این باره بیان کرد و گفت: مشکلی در پذیرش نظارت بر تیم‌های ملی ندارد اما به شرطی که اگر مسوولیتی به او داده می‌شود همراه با اختیار باشد و در غیر این صورت چنین شرطی را نمی‌پذیرد چون باید از آبرویش برای این تیم‌ها خرج کند!

کی‌روش که پنج‌ شنبه این پیشنهاد را دریافت کرد جمعه ایران را ترک کرد. او قصد دارد بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و مسابقه رده‌بندی و فینال جام جهانی را از نزدیک تماشا کند و ۱۶ تیر به ایران برمی‌گردد.

پاسخی بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

مجتمع فنی تهران شعبه البرز
آخرین اخبار
مجازات دادستان فردیس برای نامزدهای متخلف: شخصا پوسترهای تبلیغ را پاکسازی کنید
کاندیداهای متخلف پوسترهای انتخاباتی خویش را پاکسازی می کنند
هلال احمر آرم
۴ چوپان سرگردان در ارتفاعات جاده چالوس نجات یافتند
تشکیک آیت‎الله موحدی کرمانی در آرای روحانی/ ممکن است رای رئیسی از 16 به 19 میلیون رای برسد
تشکیک آی ‎الله موحدی کرمانی در آرای روحانی/ ممکن است رای رئیسی از ۱۶ به ۱۹ میلیون رای برسد
اطلاعیه ناجا برای ماه رمضان/برخورد قانونی با هنجارشکنان
اطلاعیه ناجا برای ماه رمضان/ برخورد قانونی با هنجارشکنان
دستگیری تروریست تکفیری در ورامین
دستگیری تروریست تکفیری در ورامین
مهدی راهنورد
نظارت بر واحدهای خام دامی و مطبخ ها در فردیس تشدید می‌شود
آب بنوشید تا چاق نشوید
آب بنوشید تا چاق نشوید
هوای کرج و ساوجبلاغ برای گروه‌های حساس ناسالم است
هوای کرج و ساوجبلاغ برای گروه های حساس ناسالم است
جایگاه پرسپولیس و استقلال در رده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان
جایگاه سرخابی ها در رده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان
شهید
پیکرهای ۱۳۵ شهید دفاع مقدس به کشور وارد شد
اولین خودروی جدید سیتروئن در ایران چه نام دارد؟ +عکس
اولین خودروی جدید سیتروئن در ایران چه نام دارد؟ + تصاویر
به گزاش جام جم آنلاین از مشرق، روزنامه «وطن‌امروز» در گزارشی نوشت: در دولت روحانی بسیاری از بنگاه‌های کوچک و متوسط زیر رکود اقتصادی له شدند و این وضعیت برای بنگاه‌های بزرگ و برندهای باسابقه نیز تحقق یافته است.

بانک‌ها و موسسات مالی در دولت یازدهم از رکود اقتصادی نتوانستند فرار کنند و بانک‌های بزرگ و باسابقه کشور در میان ناباوری مسؤولان اقتصادی و انفعال کشنده آنها در حال دست و پا زدن هستند.

زیان چند هزار میلیارد تومانی بانک‌های ملت، تجارت و صادرات نشان داد رکود فراگیر حتی با آمارهای رنگارنگ دولتی تطبیق ندارد و در رشد اقتصادی 9 درصدی که دولت اعلام می‌کند این بنگاه‌های بزرگ در حال زیان دادن هستند. بررسی‌ صورت‌های مالی بانک‌ها و صنایع بزرگ نشان می‌دهد اوضاع برای آنها مساعد نیست و دولت دوازدهم کار بسیار سختی برای پاکسازی عملکرد مفتضح دولت یازدهم دارد.

بانک صادرات که در سال ۹۴ (پس از تخفیفات بانک مرکزی) با ۱۹۶۷ میلیارد تومان زیان به کار خود پایان داد، براساس گزارش پیش‌بینی درآمد سال مالی ۹۶، در سال گذشته هم ۱۷۸۶ میلیارد تومان زیان ثبت کرده و برای سال ۹۶ نیز ۱۴۱۸ میلیارد تومان زیان پیش‌بینی کرده است.

گزارش پیش‌بینی درآمد بانک صادرات در سال 96 که توسط حسابرس مستقل حسابرسی شده بیانگر تعمیق زیان‌دهی این بانک در سال جاری است. در جدول صورت سود و زیان (پیش‌بینی) سال 96 رقمی بالغ بر 1418 میلیارد و 291 میلیون تومان زیان پیش‌بینی شده است. زیان ثبت شده در صورت‌ مالی حسابرسی نشده 9 ماهه سال گذشته 4 هزار و 349 میلیارد تومان درج شده بود.

هنوز صورت‌های مالی حسابرسی شده سال 95 بانک صادرات منتشر نشده اما در این گزارش پیش‌بینی درآمد، حجم زیان سال 95 به میزان 1786 میلیارد تومان ثبت شده است.

در واقع در صورت تحقق این پیش‌بینی بانک صادرات در 3 سال پیاپی با زیان‌های هنگفتی مواجه شده است به طوری که زیان سال 94 به میزان 1967 میلیارد تومان، سال 95 (برآورد اولیه) 1784 میلیارد تومان و پیش‌بینی سال 96 بالغ بر 1418 میلیارد تومان است.

خوشبختانه بانک صادرات به سبک و سیاق برخی بانک‌ها سعی در ارائه تصویر غیرواقعی از وضعیت سال 96 نکرده و تلاش کرده وضعیت بانک را آنطور که هست و خواهد بود، به تصویر بکشد.

اما همانطور که از آمار و ارقام قابل ارزیابی است، بانک صادرات روند بهبود را طی نمی‌کند به طوری که با وجود پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه از گشایش‌های بانکی و اقتصادی، برای سال جاری هم زیان با رقم بسیار درشت پیش‌بینی کرده است.

زیان 4 هزار میلیارد تومانی ایران‌ خودرو

دولت در سال 1394 در پی پر شدن انبار خودروسازان طرح وام 25 میلیونی خودرو را اجرا کرد و انبار 2 خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران‌ خودرو و سایپا را خالی کرد اما گویا این طرح ناکام بوده و ایران‌ خودرو تا نیمه سال گذشته با 4 هزار میلیارد تومان زیان مواجه شده است.

زیان انباشته ایران‌ خودرو در نیم‌سال اول سال ۹۵ به رقم سرسام‌آور ۴ هزار میلیارد تومان رسید، یعنی شرکت ایران‌ خودرو در سال مالی قبل در نیم‌سال اول ۴۶۳ ریال زیان به ازای هر سهم ساخته است که این این رقم در پایان دوره ۱۲ماهه به ۷۸۱ ریال خواهد رسید.

به گزارش نسیم‌آنلاین، تازه‌ترین اطلاعات آماری نشان می‌دهد ۲ شرکت ایران‌خودرو و سایپا در سال مالی قبل دست‌کم ۲ هزار میلیارد تومان به‌دلیل دریافت وام به سامانه بانکی پرداخت کرده‌اند و این رقم همچنان و برای سال مالی جاری در حال افزایش است.

به گزارش نسیم، در شرایطی که حاشیه سود صنعت خودروسازی‌ نسبت به صنایع دیگر بسیار پایین‌تر است، با این حال بخش زیادی از درآمد شرکت‌های خودروساز صرف بازپرداخت اقساط وام‌هایی می‌شود که با بهره‌های بسیار سنگین از بانک‌ها دریافت کرده‌اند.

اطلاعات آماری از صورت سود و زیان ۲ شرکت بزرگ خودروساز یعنی ایران‌خودرو و سایپا نشان می‌دهد بخش عمده سود این دو شرکت در سال مالی قبل صرف پرداخت بهره بانکی شده که طبق پیش‌بینی رسمی ارائه شده به بورس این روند در سال مالی جاری هم تداوم خواهد یافت.

گزارش‌های مالی ۶ ماهه شرکت ایران‌خودرو (واقعی حسابرسی شده) برای سال مالی قبل نشان می‌دهد شرکت ایران‌خودرو در سال قبل جمعا ۱۰ هزار و ۳۹۴ میلیارد تومان درآمد داشته است که از این مقدار ۹۱۱۷ میلیارد تومان بهای تمام‌شده محصولاتش بوده است و جمع کل درآمد ناخالص ایران خودرو براساس گزارش ۶ ماهه سال مالی ۹۵ جمعا ۱۲۷۷میلیارد تومان بوده است.


این شرکت در همین مدت ۱۳۳۷میلیارد تومان را صرف بازپرداخت اقساط وام‌هایی کرده که از بانک‌ها دریافت کرده است. براساس پیش‌بینی‌های این شرکت احتمالا مقدار کل بازپرداخت اقساط این وام بیش از ۱۷۵۰میلیارد تومان است که البته با توجه به ارائه نشدن صورت‌های مالی ۹ و ۱۲‌ماه هنوز رقم دقیق آن مشخص نیست. اما این شرکت در عین حال پیش‌بینی کرده که رقم کل اقساط وام‌هایی که باید امسال بپردازد هم بیش از ۱۶۲۰میلیارد تومان خواهد بود. با چنین شرایطی زیان انباشته این شرکت در نیم‌سال اول سال ۹۵ به رقم سرسام‌آور ۴ هزار میلیارد تومان رسید، یعنی شرکت ایران‌خودرو در سال مالی قبل در نیم‌سال اول ۴۶۳ ریال زیان به ازای هر سهم ساخته است که این این رقم در پایان دوره ۱۲ماهه به ۷۸۱ ریال خواهد رسید. خودروسازها در واقع برای جبران کسری سرمایه در گردش به ناچار از بانک‌ها با بهره‌های بالا وام می‌گیرند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.

این وام‌ها خودروسازان ایرانی را عملا به برده بانک‌ها تبدیل کرده چنانکه ایران‌ خودرو در نیمه نخست پارسال هم ۹۸۰ میلیارد تومان و سایپا ۷۷۰ میلیارد تومان سود به نظام بانکی پرداخت کرده بودند. همچنین طبق گزارش عملکرد ۹ماهه سایپا، کل سود عملیاتی این شرکت ۶۶۸ میلیارد تومان بوده که بابت پرداخت هزینه مالی (عمدتا تأمین هزینه سود تسهیلات دریافت شده از بانک‌ها) از بین رفته است. طبق این آمار رقم بهره‌ای که بانک‌ها بابت سود وام‌های خود از سایپا در ۹‌ ماه منتهی به آخر آذر ۹۵ دریافت کرده‌اند از ۷۷۶ میلیارد تومان هم فراتر رفته است. براساس اطلاعیه‌های قبلی منتشر شده در بورس تهران رقم زیان انباشته سایپا (در گروه اصلی) در ۹‌ ماه سال مالی ۹۵ معادل ۸۹ میلیارد تومان بوده است.

با توجه به اینکه سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در شرکت‌های تابعه سایپا هنوز افشا نشده، انتظار تحقق نیافتن سود برآورد شده در پایان سال مالی ۹۵ باعث می شود سهامداران به نگهداری بلندمدت این سهم اقبال چندانی نشان ندهند. در همین رابطه کارگزاری آبان در تحلیلی از عملکرد سایپا نوشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات سایپا، هزینه مالی بالای این شرکت است به‌طوری که در بودجه فعلی سال ۹۵ با افزایش ۱۸درصدی نسبت به بودجه قبلی تقریبا به اندازه سود عملیاتی، هزینه مالی پیش‌بینی شده است.

شرکت در بودجه قبلی برای سال ۹۵ پیش‌بینی کرده بود از محل سود سهام درآمد 3434 میلیارد ریالی داشته باشد که در بودجه فعلی با تعدیل منفی ۲۷درصدی 2491 میلیارد ریال برآورد شده است. درحالی‌ که سرمایه‌گذاری سایپا در آخرین بودجه سال ۹۵ پیش‌بینی کرده ۶۳ ریال سود به ازای هر سهم داشته باشد، سایپا در بودجه فعلی خود پیش‌بینی کرده است این مبلغ ۵۲۳ ریال باشد و تنها ۶ ریال آن تقسیم شود.
زیان فاجعه آمیز ایران خودرو و بانک صادرات
مهران احمدی وقتی کوچک بود
مهران احمدی وقتی کوچک بود + عکس
فیلم‌های آخر هفته تلویزیون با حال و هوای سوم خرداد
فیلم های آخر هفته تلویزیون با حال و هوای سوم خرداد
البرز درکنترل ضایعات برداشت محصول کشاورزی در کشور اول شد
رتبه اول البرز در کنترل ضایعات برداشت محصول کشاورزی
علیرضا خجسته
جودوکار البرزی به مدال برنز دست یافت
2 علت مهم نارسایی کلیه
۲ علت مهم نارسایی کلیه
عباسعلی کدخدایی
واکنش سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات اخیر «روحانی»
ماه رمضان
شنبه اول ماه مبارک رمضان است
ورودی جالب بازار ماهی فروش‌های دبی
ویدئو؛ ورودی جالب بازار ماهی فروش های دبی