امروز: جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 28 ربيع ثاني 1443 | 2021-12-03

کیهان در ستون اخبار ویژه فرهنگی خود منابع مالی حمید شب خیز مالک شبکه ماهواره ای ITN را افشا کرد.

به گزارش کرج رسا، این روزنامه نوشت: یکی از تلویزیون‌های ماهواره‌ ای، به شرط فحاشی و تهمت‌ زنی‌ های سخیف به نظام دینی، از گروهک‌ های سلطنت طلب مقیم لس‌ آنجلس پول دریافت می‌کند. حمید شب‌ خیز که سال پیش وعده داده بود به‌ دلیل هزینه‌ های هنگفت، شبکه‌ اش به روی اینترنت قرار می‌گیرد، ناگهان و بدون‌ اشاره به وعده قبلی‌ اش، با پررنگ کردن فحاشی‌ ها و تهمت‌ ها و حمایت از گروهک‌ های سلطنت‌ طلب و فرقه بهائیت، شبکه خود را روی ماهواره حفظ کرده است.

گفتنی است؛ شب‌ خیز در کنار برخی دیگر از شبکه‌ های معاند، مردم ایران را تشویق به خارج کردن ارز از کشور و سرمایه‌ گذاری در امارات و ‌ترکیه می‌کند. وی به‌ دلیل کلاهبرداری از خوانندگان لس‌ آنجلسی به بهانه کنسرت گذاشتن در کشورهای همسایه ایران، هدف کینه بسیاری از خوانندگان و نوازندگان است.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top