امروز: دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 14 جماد ثاني 1443 | 2022-01-17
کد خبر: 58723 |
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲:۲۰ |
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مشترکین خانگی می‌توانند با مراجعه به سامانه bime.tavanir.org.ir خسارات را اعلام کنند.

به گزارش کرج رسا، عبدالامیر یاقوتی در گفت و گویی تلویزیونی، با بیان اینکه مشترکین خانگی می‌توانند با مراجعه به سامانه bime.tavanir.org.ir خسارات را اعلام کنند افزود: شرکت توانیر طبق قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه خسارات ناشی از خاموشی‌ها را به مشترکین پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه پرداختی به مشترکین از بخشی از بهای برقی است که از قبوض مشترکین دریافت می‌شود گفت: برق به تنهایی سبب سوختن تجهیزات نمی‌شود، اما در کاهش طول عمر آن تاثیرگذار است، اگر در مواردی اعمال این خاموشی‌ها سبب خسارات به وسایل شود بیمه توانیر هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل امور مشتریان شرکت توانیر گفت: این سامانه از سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده و مشترکین می‌توانند همه حوادث را در آنجا ثبت کنند و اگر وسیله‌ای سوخت، مشترک می‌تواند آن را تعمیر کرده و رسید هزینه انجام شده را در سامانه بارگذاری کند.

یاقوتی افزود: انتظار می‌رود طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خسارات سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه پرداخت شود.

 

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top