امروز: یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 14 جماد ثاني 1446 | 2024-12-15
کد خبر: 14944 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ۷:۰۳ |
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز از راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو و ارایه خدمات تلفنی مشاوره ای در این استان خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا به شیوع بیماری کرونا، خدمات مشاوره‌ ای به صورت تلفنی در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان در حوزه مشاوره و مدد کاری مرکز مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز های مشاوره ای شهروندان در زمینه های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است.

قاسم پور افزود: متقاضیان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۶۵۲۶ از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

وی با تاکید بر پرهیز از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره و کلیه مکان های عمومی افزود: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اکنون یک مرکز جامع مشاوره در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی و ۳۰ دوایر مشاوره در کلانتری های استان البرز فعال است.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top