امروز: چهارشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 4 شوال 1446 | 2025-04-02

مدیر و معاونین منطقه ۲ شهرداری فردیس در یک برنامه ویژه به منظور پاسخگویی به شهروندان، در سامانه ۱۳۷ حضور یافتند.

فرامرز گلخو در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، از دریافت ۱۱۲ تماس توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با هدف ارتقاء شفافیت و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان برگزار شد.

وی عنوان کرد: شهروندان فرصت داشتند تا مشکلات و درخواست‌های خود را در این برنامه به‌طور مستقیم با مدیران منطقه۲ شهرداری مطرح کنند.

گلخو با بیان اینکه برگزاری این دست برنامه‌ها نشان‌دهنده تعامل نزدیک‌ مدیریت شهری با شهروندان است، عنوان کرد: تمامی مسائل مطرح شده شهروندان توسط همکارانم در معاونت‌های امور زیربنایی و حمل و نقل، خدمات شهری و شهرسازی پیگیری خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در تلاش است تا با همکاری شهروندان، خدمات مطلوب تری ارائه کند، خاطرنشان کرد: از میان تماس‌های دریافتی امروز، ۴۰ درصد مربوط به مسائل امور زیربنایی و ترافیکی، ۳۰ درصد مربوط به حوزه خدمات شهری، ۲۰ درصد مربوط به سیما، منظر و فضای سبز شهری و ۱۰ درصد نیز مربوط به حوزه شهرسازی و معماری شهرداری بوده است.

به گفته وی در این آیین ۱۷ تماس تشکر و قدردانی نیز از شهروندان دریافت شد که مایه مباهات است.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top