امروز: یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 14 جماد ثاني 1446 | 2024-12-15
کد خبر: 93061 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ۶:۰۸ |
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

شهردار کرج اعلام کرد: خدمات شهری این کلانشهر در تمام بخش های عمرانی، فنی و مهندسی، خدمات ساختمانی، دریافت عوارض و بررسی مشکلات شهروندان هوشمند سازی شده است.

مهرداد کیانی روز سه شنبه در بازدید از سامانه های برخط مدیریت شهری کرج افزود: با هوشمندی سازی خدمات شاهد تحول عظیمی در فعالیت های امور شهری و شتاب بخشی به خدمات در بخش های مختلف هستیم .

وی ادامه داد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در حوزه شهر هوشمند و راه اندازی سامانه های برخط و خدماتی تحولاتِ شگرفی را رقم زده است.

کیانی بیان کرد: این اقدامات در ارتقای شفافیت، بهبود اطلاع رسانی، افزایش درآمدهای شهری، کاهش مشکلات شهری اعم از ترافیک، کاهش مراجعه حضوری مردم به بخش های مختلف مدیریت شهری و امثال نقش بسزایی دارد.

شهردار کرج اضافه کرد: حوزهِ فعالیت های شهرداری کرج در حوزه هوشمندسازی و IT در سال های گذشته چندان قابل توجه نبود اما اکنون صدها مأموریت متنوع و فعالیت های پیچیده و بروز رسانی مستمر در قالب سامانه های برخط انجام می شود.

وی گفت: ایجاد امکان پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها، ثبت آنلاین وقایع ترافیکی، سامانه اتوماسیون تاکسیرانی و امثال آن بخشی از فعالیت های تحول آفرین شهرداری کرج در حوزه خدمات الکترونیکی و شهر هوشمند است.

کلاشنهر کرج دارای ۱۰ منطقه شهری با جمعیتی حدود ۲ میلیون نفر است .

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top