امروز: یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 14 جماد ثاني 1446 | 2024-12-15

روابط عمومی آبفای البرز ضمن پوزش از تمامی مشترکان و اعلام اینکه برای رفاه مردم و افزایش سطح پاسخگویی به مشترکان، مرکز ۱۲۲ از نظر ساختاری و تعداد کارشناسان پاسخگو ارتقا یافته و تعداد و ظرفیت پاسخگویی از ۳۰ به ۹۰ نفر افزایش یافته، ابراز امیدواری کرد همچنان با همراهی و مدیریت مصرف و حذف مصارف غیرضروری در این روزها در تثبیت و تداوم شرایط عادی فعلی یاری رسان خادمان خود در آبفای البرز باشند.

روابط عمومی آبفای البرز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بدلایل متعددی همچون افزایش شدید دمای هوا که میزان آن و مدت زمان تداوم آن طی ده ها سال اخیر بینظیر بوده، افزایش جمعیت خارج از پیش بینی ها و مهاجرپذیری بالای استان البرز، کاهش قابل توجه ذخایر منابع تامین آب (چاهها)، عقب ماندگی زیرساخت ها و تاسیسات جدید آبرسانی از سرعت توسعه ی جمعیتی، وجود باغ ویلاها و استخرها و انشعاب های غیرمجاز و… منجر به افزایش رشد مصرف فزاینده ی آب شرب در کلانشهر کرج و برخی شهرهای تابعه شدکه در نهایت باعث افت فشار و گاه قطع آب بخصوص در طبقات بالای ساختمانها شد.

اگرچه از مدت ها قبل و از اواخر سال گذشته پیش بینی های لازم برای جبران کمبودهای احتمالی از جمله جایگزینی و راه اندازی چاه های جدید، ساخت و بهره برداری از مخازن ذخیره جدید و… انجام شد اما بدلایل پیش گفته، شاهد افت فشار و قطع آب در برخی مناطق بودیم. برای مدیریت عرضه و تولید آب حفر، تجهیز و بهره برداری از چاههای جدید، کمک گرفتن از چاههای سایر بخش های سازمانی و اداری شهر، راه اندازی ناوگان آبرسانی سیار، مدیریت روی شبکه برای رعایت عدالت توزیع آب صورت گرفت و خوشبختانه در حال حاضر وضعیت تامین و توزیع آب در تمامی مناطق بحالت عادی بازگشته است.

هر چند با استمرار دمای بالا و تداوم افزایش مصرف، احتمال افت فشار در بعضی مناطق دور از انتظار نخواهد بود، بنابراین توصیه ی آبفا به مردم استفاده از مخزن ذخیره داخلی و نصب پمپ بعد از آن خواهد بود.

روابط عمومی آبفای البرز در خصوص وضعیت اطلاع رسانی در مورد مناطقی که با قطع آب مواجه بوده اند اعلام کرد از آنجا که سطح ارتفاع مخازن ذخیره برای توزیع در شبکه تابعی از رفتار مصرفی مردم، نامشخص بودن زمان دقیق پر یا خالی شدن مخازن، وارد شدن عوامل مختل کننده ی دیگرشبکه توزیع آب مثل قطع برق یا از مدار خارج شدن تصفیه خانه های آب بدلایل مختلف و… بود، بنابراین امکان صدور اطلاعیه و مشخص کردن زمان دقیق قطع آب یا وصل مجدد آن وجود نداشت و به همین دلیل خادمان مردم عزیز در آبفا دل به همراهی و تحمل و صبوری مشترکان بستند و تمام سعی و تلاش شبانه روزی خود را برای کاهش زمان های قطع آب و تسریع در رفع مشکل گذاشتند.

روابط عمومی آبفای البرز ضمن پوزش از تمامی مشترکان و اعلام اینکه برای رفاه مردم و افزایش سطح پاسخگویی به مشترکان، مرکز ۱۲۲ از نظر ساختاری و تعداد کارشناسان پاسخگو ارتقا یافته و تعداد و ظرفیت پاسخگویی از ۳۰ به ۹۰ نفر افزایش یافته، ابراز امیدواری کرد همچنان با همراهی و مدیریت مصرف و حذف مصارف غیرضروری در این روزها در تثبیت و تداوم شرایط عادی فعلی یاری رسان خادمان خود در آبفای البرز باشند.

 

 

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top