امروز: چهارشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 4 شوال 1446 | 2025-04-02

مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: ۶۶ درصد از مطالبات شهروندی در سامانه ۱۳۷ مورد رسیگی قرارگرفت.

عبدالرضا معظمی گودرزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، با تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در ماه گذشته اظهار کرد: درطول مرداد ماه ۸۶۵ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری به ثبت رسیده که ۵۶۹ مورد انجام شده و مابقی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه درصد رسیدگی به مطالبات شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در ماه گذشته ۶۶ درصد بوده است؛ افزود: شهرداری مرجع خدمات بسیاری به شهروندان است که پاسخگویی به مطالبات آنها به ویژه از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۷ در اولویت حوزه های مختلف قرار دارد.

مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از مجموع درخواست های واصله ۴۰۹ مورد مربوط به منطقه یک شهرداری فردیس بوده که ۴۵ درصد آن انجام شده است و ۳۱۶ پیام مربوط به حوزه منطقه ۲ با ۵۸ درصد رسیدگی بوده است.

وی اضافه کرد: طبق روال همیشه بیشترین پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری بوده و مدیریت پسماند با دریافت ۱۰۰ پیام و ۸۲ درصد رسیدگی بهترین عملکرد پاسخگویی را در بین حوزه های مختلف مدیریتی داشته است. همچنین خدمات شهری منطقه ۱ به ۱۶۵ پیام دریافتی از سامانه، ۳۴ درصد رسیدگی داشته و میزان رسیدگی خدمات شهری منطقه ۲ به ۱۰۹ پیام دریافتی ۷۷ درصد بوده است.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top