امروز: سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 16 جماد ثاني 1446 | 2024-12-17
کد خبر: 64095 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲:۱۴ |
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز اعلام کرد که به منظور پیشگیری از انتشار کرونا و تسریع در خدمات به مردم، تمام خدمات این شرکت الکترونیکی و غیر حضوری شده است.

ذوالفقار مهدی زاده روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : با ایجاد ساختارهای فنی و اداری، ۲۴ خدمت اصلی قابل ارایه به مشترکان شهری و روستایی شامل خدمات واگذاری انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از واگذاری انشعاب از جمله تغییر نام، تعویض و اعلام خرابی کنتور و امثال آن فقط با تماس تلفنی از طریق ۱۵۲۲ به صورت غیرحضوری انجام می شود.

وی ادامه داد : هدف اصلی از اجرای این کارتوجه به ارایه خدمات غیرحضوری درشرایط کرونایی و نیز توسعه فعالیت ها درفضای دولت الکترونیک بوده تا مردم تردد کمتری داشته و با هزینه وصرف زمان کمتر درخواست های خود را انجام دهند.

مهدی زاده افزود: هنگام تماس با تلفن ۱۵۲۲ فقط اعلام بدهی و پرداخت قبض واعلام کارکرد کنتور به صورت مکانیزه انجام شده و سایر خدمات مورد تقاضا مثل: خرید انشعاب آب وفاضلاب وتغییر مکان کنتور وتغییر قطر،آزمایش کنتور و… یک کارشناس پاسخگوی مردم خواهد بود وبقیه ی مراحل و فرآیند اداری هر خدمت واعزام ارزیاب به محل سکونت متقاضی و… توسط آبفا انجام ودرهرمرحله از فرآیند فوق، مشترکان ومتقاضیان از روند رسیدگی به پرونده خود توسط پیامک مطلع می شوند.

شرکت آبفای البرز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک دارد.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top