نگرانی والدین از شیوع کرونا در مدارس البرز/ آموزش زیر تیغ ویروس
اگرچه کاهش شیوع کرونا و آبیشدن یک به یک شهرها بهانهای برای بازگشایی مدارس است اما والدین البرزی از عدم رعایت دستوالعملهای بهداشتی در مدارس گلایه دارند.
دانش آموزان البرز با هنرشان فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می کنند
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش آموزان با هنرشان همانند خوشنویسی فرهنگ ایثار و شهادت را در مدارس این استان ترویج می کنند.
۳۰ درصد مدارس البرز فرسوده هستند
مدیر کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ۳۰ درصد مدارس استان فرسوده بوده که برای پیشگیری از مخاطرات حوادث طبیعی باید آنها تخریب و بازسازی کرد.
۲ جشنواره ویژه معلمان در البرز فراخوان شد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۲ جشنواره ویژه معلمان با رویکرد کیفیت بخشی و الگوسازی تدریس در این استان فراخوان شد.
البرز رتبه چهارم کنکور سراسری ۱۴۰۰ را کسب کرد
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش سازمان سنجش، استان البرز در کنکور سراسری ۱۴۰۰ رتبه چهارم را در بین استان ها کسب کرده است.
بازدید بهداشتی از مدارس البرز در حال انجام است
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: بازدید بهداشتی از مدارس با رویکرد حفظ سلامت دانش آموزان با همکاری کارشناسان حوزه معاونت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی این استان در حال انجام است.
حضور دانش آموزان در مدارس البرز اجباری نیست
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به حضور دانش آموزان از اول آذرماه جاری در مدارس گفت: با توجه به اینکه اصل بر حضور دانش آموزان در مدارس است ولی اجباری در کار نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز: رتبه بندی مهمترین مطالبه معلمان است
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: اجرای طرح رتبه بندی مهمترین مطالبه معلمان بوده که این قشر برای تحقق آن از مسوولان انتظار نگاه ویژه به موضوع دارند.
مبنای فعالیت مدارس استان البرز از یکم آذرماه حضوری است
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مبنای فعالیت تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم این استان از یکم آذرماه جاری بهصورت حضوری است تا دانش آموزان در فرآیند یادگیری چهره به چهره در کلاس های درس حاضر شوند.
احراز سلامت دانش آموزان البرز برای امتحانات حضوری الزامی است
مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: احراز سلامت دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه برای شرکت در امتحانات نوبت اول که دی ماه برگزار می شود، الزامی است.



