ادامه تعطیلی های ادارات و فعالیت غیر حضوری مدارس و دانشگاهها در البرز
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: ادارات این استان به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف سوخت فردا سه شنبه تعطیل و مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری شد.
راه اندازی پویش “از خودمان شروع کنیم” در البرز
دبیر اجرایی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز گفت: طبق دستور استاندار محترم و هماهنگیهای انجامشده با صدا و سیمای استان البرز، روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی استان نقش مهمی در پیشبرد پویش « ۲ درجه کمتر» ایفا کردهاند.
رفت و آمدهای برقی و سردرگمی شهروندان البرزی
از آنجایی که اعلام زمانبندی منظم خدمات به شهروندان، ایجاد احساس رضایت بیشتری از زندگی شهری را در پی دارد اتخاذ تصمیم «برنامه ثابت خاموشی در هر منطقه استان البرز» تا پایان محدودیت ها از جانب استانداری میتواند قدم مهمی در این مسیر باشد.
ادارات استان البرز فردا تعطیل و مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری شدند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اعلام وضعیت اضطراری در پی برودت هوا و مدیریت مصرف سوخت از غیرحضوری شدن مدارس در تمامی مقاطع و دانشگاهها و تعطیلی ادارات دولتی و خصوصی و بانک ها بجز مراکز درمانی، بیمارستانها، نظامی، انتظامی و واحد های قضایی این استان برای فردا دوشنبه ۲۶ آذر ماه خبر داد.
روز یکشنبه ادارات البرز تعطیل، مدارس و دانشگاهها غیرحضوری شد
ادارات استان البرز به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف سوخت تعطیل و مدارس و دانشگاهها غیرحضوری شد.
ادارات البرز ملزم به نصب سامانه انرژی خورشیدی شدند
استاندار البرز گفت: تمام ادارات و دستگاههای اجرایی این استان با هدف کمک به رفع ناترازی انرژی ملزم به نصب سامانه های انرژی خورشیدی (پنل خورشیدی) هستند.
پیش بینی بازگشت آلاینده ها به البرز
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام پیش بینی بازگشت آلاینده ها طی ۲ روز آینده به این استان گفت: افراد آسیب پذیر از حضور در فضای باز خودداری کنند.
مدارس و ادارات البرز روز شنبه تعطیل نیست
با توجه به کاهش آلودگی هوا و شروع بارندگی ها در البرز، مدارس و ادارات استان فردا شنبه ۲۴ آذر ماه ذدایر خواهند بود.
برای جهش خوب در حوزه سلامت البرز اقدام خواهیم کرد
دکتر عبدالهی استاندارالبرز گفت: برای جهش خوب در حوزه سلامت البرز اقدام خواهیم کرد.
ادارات استان البرز تعطیل شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به غلظت آلاینده و به منظور حفظ سلامت شهروندان، ادارات و دستگاههای اجرایی به استثنای مراکز خدماتی و درمانی استان پنجشنبه ۲۲ آذرماه تعطیل خواهد بود.



