بیمارستان کمالشهر باید تا هفته دولت آماده شود
استاندار البرز بر لزوم تسریع در بهرهبرداری از بیمارستانهای کمالشهر و سیدالشهدا تأکید کرد و گفت: بیمارستان کمالشهر با ظرفیت ۱۳۵ تخت در مراحل نهایی قرار دارد، اقدامات باقیمانده با سرعت بیشتری انجام شود تا این طرح تا هفته دولت به بهرهبرداری برسد.
طرح کنارگذر شمالی کرج تا پایان سال به بهره برداری کامل میرسد
استاندار البرز در بازدید از طرح کنارگذر شمالی کرج گفت: با تداوم روند فعلی، کل طرح کنارگذر شمالی کرج تا پایان سال به بهرهبرداری کامل میرسد.
جمع آوری داوطلبانه ۴۰ هزار تبعه خارجی در البرز
استاندار البرز از جمعآوری و خروج داوطلبانه حدود ۴۰ هزار تبعه غیرمجاز از استان در سال جاری خبر داد.
استاندار البرز: قطعه دوم مترو کرج آماده بهره برداری است
استاندار البرز از آماده شدن قطعه دوم مترو کرج خبر داد و گفت: تلاش کردیم ایستگاهها را یکی در میان آماده کنیم تا مسافرانی که از خط پنج مترو تهران میآیند، بتوانند در فلکه دوم صادقیه پیاده شده و تنها با ۲۰ قدم، سوار خط ۲ کرج شوند.
۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه “پل امامزاده جعفر هشتگرد” اختصاص یافت
سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد گفت: پل امامزاده جعفر هشتگرد با اختصاص “۴۰ میلیارد تومان” وارد فاز اجرایی شد.
احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در اشتهارد آغاز شد
عملیات اجرایی ساخت مجتمع آموزشی و بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان اشتهارد روز شنبه با حضور مسوولان استانی در این شهرستان آغاز شد.
قرعه کشی هزار قطعه زمین برای خانواده های دارای سه فرزند انجام شد
در شانزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت استان البرز، هزار قطعه زمین از طریق قرعهکشی به خانوادههای دارای سه فرزند و بیشتر اختصاص یافت. این زمینها ظرف چهار ماه آینده به صورت رسمی تحویل متقاضیان خواهد شد.
بانک ها باید به بازوی توانمند توسعه اجتماعی و اقتصادی محلات تبدیل شوند
ستاندار البرز گفت: نقش بانکها از صرف پرداخت تسهیلات فراتر رفته و به بازوی توانمند توسعه اجتماعی و اقتصادی محلات تبدیل شوند.
استاندار البرز پیگیر حل مشکل گود حصارک
استاندار البرز گفت: پیگیری ویژه برای حل معضل گود حصارک در دستور کار قرار گرفت.
تعطیلی پنجشنبه ها در البرز
استاندار البرز از تعطیلی پنجشنبه ها در این استان خبر داد و گفت : در اجرای مصوبه جلسه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه جاری کارگروه مدیریت بهینه مصرف انرژی و به منظور صرفهجویی در مصرف برق ، ساعات کاری تمام دستگاهها از ساعت ۶صبح الی ۱۳ تعیین شده است.



