مشهد جای گردشگر نیست، مازندران هم جای تاخت و تاز نیست
اینکه امام جمعه مشهد با قاطعیت اعلام میکند «مشهد شهر گردشگر نیست، شهر زائر است» و با لحنی آمرانه گردشگر را به مازندران حواله میدهد، اگر فقط یک نظر شخصی بود، میشد از کنارش گذشت. اما مسئله آنجاست که همین نگاه، سالهاست به سیاست، رانت، تصاحب زمین و تخریب طبیعت گره خورده است.
میخواستیم مردم را قتل عام کنیم!
انتشار تصاویر ویدئویی از اعترافات دو تن از عوامل گروهک تروریستهای جیش الظلم یکبار دیگر خباثت این گروه در قربانی کردن مردم بیگناه را به نمایش گذاشت.
حمله علم الهدی به دولت
امام جمعه مشهد با اشاره به نادیده گرفتن مصالح اقتصادی استان و عواطف ولایی مردم در موضوع بازگشایی حرم، گفت: استان آماده پذیرایی از زائران با اجرای هرگونه برنامه بهداشتی است.



