اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد
رییس سازمان انرژی اتمی تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در سایت فردو از روز دوشنبه را تایید کرد.
آژانس اتمی: ایران ذخایر اورانیوم غنی شده خود را افزایش داده است
آژانس انرژی اتمی در گزارشی جدیدی با تکرار ادعای نقض توافق هستهای توسط تهران، گفت ذخایر اورانیوم غنیشده ۲۰ درصد ایران به حدود صد و چهل و هشت کیلوگرم رسیده است.
اسلامی: نصب دوربین آژانس در سایت کرج ضرورت ندارد
سخنان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه نگاه یک شبکه یک مبنی بر تولید بیش از ۱۲۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد در رسانه های غربی بازتاب داشت.
نتانیاهو خواستار عدم بازگشت به برجام شد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تقدیر از واشنگتن بابت اعمال تحریم علیه ایران بر لزوم عدم بازگشت به برجام تأکید کرد.
امکان غنی سازی اورانیوم در سطوح ۴۰ تا ۶۰ درصد را داریم
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با اعلام اینکه امکان غنی سازی اورانیوم در سطوح ۴۰ تا ۶۰ درصد در کشور وجود دارد، تأکید کرد که با توجه به مصوبه مجلس در صورت نیاز این کار انجام خواهد شد.



