تامین اعتبار برای بهره برداری از بیمارستان فردیس به جد دنبال می شود
استاندار البرز گفت: تامین اعتبار برای بهره برداری کامل از بیمارستان دولتی شهرستان فردیس با جدیت دنبال می شود.
بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس تا پایان امسال به بهره برداری می رسد
استاندار البرز گفت: گره پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس اکنون باز شده است و در تلاشیم تا پایان سال آن را به بهره برداری برسانیم.
بودجه خوبی برای تکمیل بیمارستان دولتی فردیس پیش بینی شده است
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان البرز بودجه خوبی برای تکمیل بیمارستان دولتی فردیس پیش بینی شده است.



