البرز پیک ششم را پشت سر گذاشته است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: البرز پیک ششم را پشت سرگذاشته و باید امیدوار باشیم طی روزهای آتی سیر نزولی ابتلا آغاز شود.
شرایط ثابت کرونایی دلیلی برای رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی نیست
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه استان از نظر روند کاهشی ابتلا به کووید۱۹ در وضعیت خوب و ثابتی قرار دارد، گفت: براین اساس ین شرایط ثابت دلیلی برای رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی نیست.
البرز به ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی نیاز دارد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به کمبود تجهیزات پزشکی در این استان گفت که البرز به ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید نیاز دارد.
موج پنجم کرونا در البرز شروع شد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کرونای دلتا قدرت شیوع بالایی دارد به همین دلیل از مردم درخواست میشود برای حفظ جان خود و عزیزانشان هم که شده توصیههای بهداشتی را رعایت کنند.



