آغاز ترم جدید دانشگاه خوارزمی از امروز
نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه خوارزمی از امروز (شنبه) آغاز میشود.
ایرانی ها جزو غمگین ترین مردمان جهان هستند
استادیار گروه آموزشی تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی و مولف کتاب جشن های ایران باستان گفت: وضعیت نابسامان روانی و غمگینی مردم به وضوح در رفتار عادی آنها در کوچه و خیابان و در وقایع عادی زندگی مشهود است.
از ۴۶ جشن باستانی ایران فقط جشن هایی مثل یلدا و نوروز باقی مانده است
استاد تاریخ دانشگاه خوارزمی و مولف کتاب جشن های ایران باستان با بیان اینکه در ایران باستان بیش از ۴۶ جشن وجود داشته که تعدادی از آنها مثل نوروز و شب یلدا تا کنون باقی مانده اند، گفت: بدون شک اگر آیینی در تاریخ ایران ماندگار شده، منشا و پشتوانه اخلاقی، اجتماعی و … داشته است.
تحصیلات تکمیلی رشته هیدروپلیتیک در دانشگاه خوارزمی تاسیس شد
عضو هیات علمی دانشکده جغرافیا دانشگاه خوارزمی مستقر در کرج اعلام کرد که برای نخستین بار در جهان دانشگاه خوارزمی موفق به تاسیس رشته هیدروپلیتیک در مقطع کارشناسی ارشد شد.
دانشجویان دانشگاه خوارزمی در سامانه واکسیناسیون ثبت نام کنند
مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی اعلام کرد که سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال شده است و دانشجویان میتوانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبتنام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.
سلیمه مزاری اسیر طالبان شد
زن مبارزی که این روزها مردم افغانستان او را ستایش میکردند و او را یکه تاز مبارزه با مرد سالاری میشناختند، اسیر طالبان شد.
راه اندازی واکسیناسیون خودرویی در دانشگاه خوارزمی کرج
ساعت کاری مرکز پیشگفت تا اطلاع ثانوی همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ عصر است.
دانشگاه خوارزمی همواره صاحب رتبه های برتر علمی کشور است
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در تمامی ابعاد استان در انتظار راهکارهای عملی اساتید، هیات های علمی و دانشجویان البرز هستیم.
لزوم انجام کارهای خلاقانه و جدید برای معرفی سیره شهدا
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: انجام کارهای خلاقانه و جدید برای معرفی سیره شهدا مثل انجام پروژههای علمی به نام شهدا امری ضروری است.
«نه» دانشگاه های بزرگ به شروع زودهنگام ترم کرونایی
نیم سال اول تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ در حالی از امروز شنبه ۱۵ شهریور سال جاری به صورت رسمی آغاز می شود که به دلیل شیوع کرونا ویروس در کشور، دانشجویان برای دومین ترم متوالی برخلاف روند مرسوم سالهای گذشته از حضور فیزیکی در فضای آموزش محروم هستند و با کمک ابزارهای الکترونیکی در کلاسهای درس حاضر خواهند شد.



