پزشک خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
بانوی پزشک مدافع سلامت خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
به علائم ابتلا به کرونای جهش یافته توجه کنید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص لزوم توجه به علائم ابتلا به کرونای جهشیافته هشدار داد.
گسترش کرونای انگلیسی در سراسر خوزستان / افزایش مرگ و میر جوانان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه اکنون سوش غالب جامعه، سوش انگلیسی است، گفت: با وجود اینکه ۴۰ روز از این پیک میگذرد، تعداد مبتلایان ۶ تا ۱۴ ساله در این پیک، بیش از دو برابر شده و موارد ابتلای ۱۵ تا ۲۹ سالهها نیز ۱۷ درصد نسبت به پیک اول بیشتر شده است.
اهواز و ۷ شهر دیگر خوزستان در وضعیت قرمز کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از قرمز شدن وضعیت هشت شهر خوزستان خبر داد.



