۴۲۶ ساخت و ساز غیر مجاز در فردیس حکم تخریب دریافت کردند
معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی فرمانداری فردیس با بیان اینکه امسال یک هزار و ۱۴ پرونده تخلف ساختمانی این شهرستان به کمیسیون ماده صد شهرداری ارجاع داده شده است، گفت: از این تعداد ۴۲۶ مورد حکم تخریب بنا دریافت کردند.
ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با همت جانباز خیر در فردیس آغاز شد
عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با همت جانباز دفاع مقدس روز چهارشنبه در قالب طرح خشت گذاری با حضور برخی مسوولان استان البرز و خیرین مدرسه ساز در شهرستان فردیس آغاز شد.
۶ عضو شورای شهرستان فردیس به ترکیب شورا بازگشتند
معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری فردیس اعلام کرد که ۶ عضو شورای اسلامی شهرهای فردیس و مشکین دشت با دستور موقت دیوان عدالت اداری کشور به محل کار خود بازگشتند.
بیمارستان فردیس دهه فجر به بهره برداری می رسد
فرماندار فردیس اعلام کرد که مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قول دادند تا دهه فجر امسال بیمارستان دولتی شهرستان فردیس را تکمیل و راه اندازی کنند.
فردیس به حفاری پنج حلقه چاه جدید آب نیاز دارد
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس با اشاره به مشکلات کم آبی در این شهرستان اعلام کرد: فردیس به حداقل پنج حلقه چاه جدید با دبی ۲۰ لیترآب بر ثانیه نیاز دارد.
فرماندار فردیس ساماندهی دست فروشان این شهر را ضروری دانست
فرماندار فردیس از اتاق اصناف، اداره صمت و شهرداری فردیس خواست با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان نسبت به جمع آوری و ساماندهی دست فروشان اقدام کنند.
فرماندار: اراضی قولنامه ای فردیس تعیین تکلیف می شود
فرماندار فردیس گفت: با ساز و کارهای قانونی اراضی و املاک قولنامه ای این شهرستان تعیین تکلیف می شود.
اخلالگران درمانگاه مشکین دشت فردیس تحت پیگرد پلیس امنیت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس اعلام کرد که شناسایی اراذل و اوباشی که به درمانگاه الماس واقع در مشکین دشت حمله کردند، در دستور کار پلیس امنیت این شهرستان فردیس قرار گرفت.
اعتبار ویژه برای مطالعه کمربند شرقی جاده ملارد به اتوبان کرج مصوب شد
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: اعتبار ویژه برای مطالعات پروژه اتصال جاده ملارد و کمربند شرقی به اتوبان کرج – تهران مصوب شد.
۱۱۰ هزار نفر نوبت اول واکسن کرونا را در فردیس دریافت کردند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس اعلام کرد ۱۱۰ هزار دز اول واکسن کرونا و حدود ۶۷ هزار نفر دز دوم این واکسن را در شهرستان دریافت کردند.



