حق آبه از آب سد طالقان برای مردم چهار باغ در دست پیگیری است
فرماندار چهار باغ گفت: یکی از موضوعاتی که توسط مسئولین استانی پیگیری شده است موضوع حق آبه از آب سد طالقان برای مردم غرب استان و چهار باغ است که در این خصوص خط انتقال آب شناسایی شده و در سال ۱۴۰۴ اگر در بودجه دولتی اعمال شده باشد کلنگ خط انتقال بنا بر وعدههایی که داده شد زده خواهد شد.
خبرنگاران رسالتی بس سنگین بر عهده دارند
امام جمعه چهارباغ با تاکید بر اینکه مراقب قلم و تصویرهایی که منتشر میکنید باشید، گفت: طوری اخبار را منتشر کنید تا در محضر خدا و شهدا شرمنده نشوید چرا که شما خبرنگاران رسالتی بس سنگین بر عهده دارید.
اصلاح شبکه های آبرسانی در چهارباغ ضروری است
فرماندار شهرستان چهارباغ گفت: اصلاح شبکه های آبرسانی با هدف جلوگیری از هدر رفت آب دراین شهرستان ضروری است.
۱۲۷ هکتار از اراضی کشاورزی چهار باغ آزادسازی شد
سرپرست فرماندار شهرستان چهارباغ از آزادسازی ۱۲۷ هکتار از اراضی مرغوب در منطقه لشکر آباد این شهرستان خبر داد.



