یکی از ۲ جوان فردیسی بعد ۹ سال از کما خارج شد
یکی از ۲ جوان شهرستان فردیس که با رویای قهرمانی پرورش اندام از ۹ سال پیش به کما رفته اند، از کما خارج شد و تا حدودی هوشیاری خود را باز یافته است.
ساعت کار نانوایی ها در فردیس افزایش یافت
فرماندار فردیس اعلام کرد با توجه به جمعیت بالای این شهرستان و تقاضای مردم برای تهیه نان، نانوایان این شهرستان از امروز به صورت یکسره و بدون تعطیلی از ساعت شش صبح تا ۲۰ شب نان پخت میکنند.
معلمان آموزش و پرورش فردیس تجلیل شدند
معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای آموزش و پرورش فردیس در آیینی روز شنبه در سالن شهید بیات پژوهشگاه مواد و انرژی با حضور مسوولان شهرستانی تجلیل شدند.
۶۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان فردیس اختصاص یافت
فرماندار فردیس اعلام کرد: ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان البرز برای تکمیل و تجهیز تنها بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس اختصاص یافت.
بهره برداری از ۲۵ طرح عمرانی در فردیس آغاز شد
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار البرز و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی روز شنبه بهره برداری از ۲۵ طرح عمرانی در فردیس آغاز شد.
فرماندار: هنرمندان صنایع دستی فردیس بیمه می شوند
فرماندار فردیس اعلام کرد که با همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز هنرمندان صنایع دستی فردیس تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
توقف عملیات بیمارستان دولتی فردیس باعث نارضایتی مردم شده است
فرماندار فردیس با اشاره به محرومیت بهداشتی درمانی این شهرستان اعلام کرد که توقف عملیات تکمیل تنها بیمارستان دولتی فردیس باعث نارضایتی مردم این خطه شده است.
اختلاف پیمانکار با دانشگاه علوم پزشکی، مانع تکمیل بیمارستان فردیس
فرماندار فردیس گفت: حق فردیس ۵۰۰ هزار نفری است که بیمارستان داشته باشد تا شهروندان این شهرستان برای دریافت خدمات درمانی ناچار به تردد بین تهران و کرج نباشند.
ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با همت جانباز خیر در فردیس آغاز شد
عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با همت جانباز دفاع مقدس روز چهارشنبه در قالب طرح خشت گذاری با حضور برخی مسوولان استان البرز و خیرین مدرسه ساز در شهرستان فردیس آغاز شد.
بیمارستان فردیس دهه فجر به بهره برداری می رسد
فرماندار فردیس اعلام کرد که مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قول دادند تا دهه فجر امسال بیمارستان دولتی شهرستان فردیس را تکمیل و راه اندازی کنند.



