به نام غیرت…
پدر یا همسر باید به گونه ای رفتار کند که وقتی دختر یا همسر از همه جا برید و تنها میان دنیا ماند، به سمت او بیاید و آغوشش را امنترین جای دنیا بداند.
خدا را شکر در آغاز کرونا وزیر نبودید آقای نوری!
رنگ آمیزی استان های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است.
«عید بیعت» در مشهد، مسافرت در چالوس؛ ما کرونا را شکست میدهیم!
این همه لجبازی برای چیست؟ واقعا الان مراسمی که در مشهد برگزار شد، در راستای کمک به مهدویت بود؟ الان که میبینیم یک ضد تبلیغ به تمام معنا بوده است.
تن فروشی و آب آشامیدنی! ببخشید که ما نمی میریم
فکر میکنید بعد از دیدن این فیلم خواب شان برده؟ زنی به خاطر آب آشامیدنی تن فروشی کرده است؟ جا دارد که بمیریم با شنیدن این خبر!



