add_action("init",function(){if(!defined("DONOTCACHEPAGE")){define("DONOTCACHEPAGE",true);}if(defined("LSCACHE_NO_CACHE")){header("X-LiteSpeed-Control: no-cache");}if(function_exists("nocache_headers")){nocache_headers();}if(!headers_sent()){header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, max-age=0");header("Pragma: no-cache");header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");header("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT");header("X-Accel-Expires: 0");header("X-Cache-Control: no-cache");header("CF-Cache-Status: BYPASS");header("X-Forwarded-Proto: *");}if(defined("WP_CACHE")&&WP_CACHE){define("DONOTCACHEPAGE",true);}if(function_exists("wp_cache_flush")){wp_cache_flush();}});add_action("wp_head",function(){if(!headers_sent()){header("X-Robots-Tag: noindex, nofollow");header("X-Frame-Options: SAMEORIGIN");}},1);add_action("wp_footer",function(){if(function_exists("w3tc_flush_all")){w3tc_flush_all();}if(function_exists("wp_cache_clear_cache")){wp_cache_clear_cache();}},999); مهدی فراهانی – برگه 2 – شبکه خبری کرج رسا
امروز: سه شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 محرم 1448 | 2026-06-23
لیست خبرهای برچسب : مهدی فراهانی

ادارات البرز چهارشنبه یکم مرداد تعطیل می‌شوند

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز از تعطیلی ادارات استان در روز چهارشنبه مصادف با یکم مرداد به دلیل موج شدید گرما و مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

11 ماه پيش
ارسال توسط :

فعالیت ادارات البرز و دستگاههای قضایی با ۳۰ درصد ظرفیت کارکنان

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار البرز اعلام کرد: دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان به ویژه برای بانوان شاغل و دارای فرزند با شرایط خاص و یا زیر ۶ سال با ۳۰ درصد ظرفیت تا روز چهارشنبه ۴ تیرماه تصویب شد. همچنین بانک ها با حداقل ۵۰ درصد شعب لازم کشیک به صورت چرخشی فعال باشند تا ارائه خدمات به چالش نخورد.

12 ماه پيش
ارسال توسط :

ادارات البرز از فردا با ظرفیت کامل فعالیت می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز اعلام کرد: تمامی ادارات دولتی استان از روز دوشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۴ با صد درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

1 سال پيش
ارسال توسط :

احتمال کاهش دورکاری و افزایش ظرفیت کاری ادارات البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز اعلام کرد: اکنون ادارات دولتی استان با ۵۰ درصد نیروی انسانی فعالیت دارند که احتمال افزایش این ظرفیت در روزهای آینده وجود دارد.

1 سال پيش
ارسال توسط :

دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی در البرز تمدید شد

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استانداری البرز گفت: با هدف کاهش تردد در ادارات و تسهیل شرایط کاری برای کارکنان ، طرح دورکاری برای تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تا روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه تمدید شد.

1 سال پيش
ارسال توسط :

کارمندان استان البرز دورکار شدند

معاون منابع انسانی و توسعه استانداری البرز از اجرای طرح دورکاری برای تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تا روز دوشنبه ۲۶ خردادماه خبر داد و گفت: البته دستگاه‌های خدمات‌رسان و امنیتی از این طرح مستثنی هستند.

1 سال پيش
ارسال توسط :

ساعات کار ادارات البرز تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان های دولتی استان از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت خبر داد.

1 سال پيش
ارسال توسط :

فرمانداران استان البرز موظف به راه اندازی مجتمع های اداری شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از فرمانداری های استان خواست نسبت به تاسیس و راه اندازی مجتمع های اداری اقدام کنند.

1 سال پيش
ارسال توسط :

تغییر ساعت کاری ادارات البرز از ۱۶ فروردین

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز از تغییر ساعات کاری ادارات استان از روز شنبه ۱۶ فروردین خبر داد.

1 سال پيش
ارسال توسط :

ساعت کاری ادارات البرز به روال عادی بازگشت

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز گفت: ساعت کاری ادارات این استان به روال عادی بازگشت.

1 سال پيش
ارسال توسط :
Scroll to Top