ادارات البرز چهارشنبه یکم مرداد تعطیل میشوند
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز از تعطیلی ادارات استان در روز چهارشنبه مصادف با یکم مرداد به دلیل موج شدید گرما و مدیریت مصرف انرژی خبر داد.
فعالیت ادارات البرز و دستگاههای قضایی با ۳۰ درصد ظرفیت کارکنان
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار البرز اعلام کرد: دورکاری کارکنان دستگاههای اجرایی و قضایی استان به ویژه برای بانوان شاغل و دارای فرزند با شرایط خاص و یا زیر ۶ سال با ۳۰ درصد ظرفیت تا روز چهارشنبه ۴ تیرماه تصویب شد. همچنین بانک ها با حداقل ۵۰ درصد شعب لازم کشیک به صورت چرخشی فعال باشند تا ارائه خدمات به چالش نخورد.
ادارات البرز از فردا با ظرفیت کامل فعالیت میکنند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز اعلام کرد: تمامی ادارات دولتی استان از روز دوشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۴ با صد درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خود را از سر میگیرند.
احتمال کاهش دورکاری و افزایش ظرفیت کاری ادارات البرز
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز اعلام کرد: اکنون ادارات دولتی استان با ۵۰ درصد نیروی انسانی فعالیت دارند که احتمال افزایش این ظرفیت در روزهای آینده وجود دارد.
دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی در البرز تمدید شد
معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استانداری البرز گفت: با هدف کاهش تردد در ادارات و تسهیل شرایط کاری برای کارکنان ، طرح دورکاری برای تمام کارکنان دستگاههای اجرایی استان تا روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه تمدید شد.
کارمندان استان البرز دورکار شدند
معاون منابع انسانی و توسعه استانداری البرز از اجرای طرح دورکاری برای تمام کارکنان دستگاههای اجرایی استان تا روز دوشنبه ۲۶ خردادماه خبر داد و گفت: البته دستگاههای خدماترسان و امنیتی از این طرح مستثنی هستند.
ساعات کار ادارات البرز تغییر کرد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان های دولتی استان از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت خبر داد.
فرمانداران استان البرز موظف به راه اندازی مجتمع های اداری شدند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از فرمانداری های استان خواست نسبت به تاسیس و راه اندازی مجتمع های اداری اقدام کنند.
تغییر ساعت کاری ادارات البرز از ۱۶ فروردین
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز از تغییر ساعات کاری ادارات استان از روز شنبه ۱۶ فروردین خبر داد.
ساعت کاری ادارات البرز به روال عادی بازگشت
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز گفت: ساعت کاری ادارات این استان به روال عادی بازگشت.



