امروز: چهارشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / 22:06:07 | برابر با: الأربعاء 4 شوال 1446 | 2025-04-02
کد خبر: 77490 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۴۰۴ - ۲:۳۶ |
۰
| 7
ارسال به دوستان
پ

از دستگیره درب ها تا محفظه ای که موتور داخل آن قرار می گیرد، تیونر برنامه مهندسی وزن را از طریق به کار گیری مواد سبک تر دنبال کرده است.

منصوری تیونر مطرح بین المللی از پروژه جدید خود با فراری اف ۸ اسپایدر رونمایی کرده است. از مهمترین جزئیات افزوده شده به بدنه استاندارد باید به اسپلیتر جلو، اسکیرت های جانبی (پنل های جانبی زیر رکاب درب ها) و یک دیفیوزر حرفه ای دو بخشی اشاره کنیم.

همانطور که منصوری بارها در پروژه های قبلی خود نمایش داده این مجموعه از پیشتازان کار با پنل های فیبرکربن است که اینجا هم در بخش های مختلف، کار شده است. اسپویلر عقب از جذاب ترین جزئیات فیبرکربن اف۸ تریبوتو منصوری محسوب می شود.

یکی از جذاب ترین بخش های کیت فیبرکربن بدنه به کاناردهای سپر جلو مربوط می شود که در نوع خود بسیار حرفه ایی و بی نقص کار شده اند.

از دستگیره درب ها تا محفظه ای که موتور داخل آن قرار می گیرد، تیونر برنامه مهندسی وزن را از طریق به کار گیری مواد سبک تر دنبال کرده است.

منصوری تمامی تغییرات اعمالی در مدل اسپایدر را برای نمونه کوپه اف۸ یعنی تریبوتو نیز قابل اجرا اعلام کرده است.

از تغییرات بخش فنی باید به سیستم اگزوز جدید، نرم افزار جدید بخش رایانه، بروزرسانی سیستم تعلیق، رینگ های اختصاصی، سیستم ترمز با کالیپرهای زرد رنگ که هماهنگی جالبی با خط زرد رنگ روی رینگ ها و پنل های کربنی کیت بدنه دارند، می توان اشاره کرد.

رینگ های اختصاصی در محور جلو ۲۱ اینچی و در عقب ۲۲ اینچی هستند.

خروجی پیشرانه ۳٫۹ لیتری توربودوقلوی فراری به ۸۸۰ اسب بخار رسیده و گشتاور نیز برابر با ۹۶۰ نیوتن متر محاسبه شده است. با این تغییرات می توان انتظار داشت که اف۸ اسپایدر منصوری طی ۲٫۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد که در نوع خود عدد بسیار قابل توجهی محسوب می شود.

بیشینه سرعت برابر با ۳۵۴ کیلومتر برساعت محاسبه شده که در مقایسه با ۳۴۰ کیلومتر برساعت برای نسخه استاندارد، مورد توجه قرار می گیرد.

شاخص مصرف سوخت این خودرو در حالت ترکیبی برابر با ۱۳٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است.

 

 

 

عصر ایران

 

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید