امروز: یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 14 جماد ثاني 1446 | 2024-12-15
کد خبر: 35069 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ |
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

جدیدترین پروژه‌ نوویتک بسیار خاص و ویژه است زیرا یکی از کمیاب ترین خودروهای دنیا یعنی فراری مونزا SP1 را شامل شده است.

به گزارش کرج رسا، در همین ابتدا باید گفت این پکیج برای مدل دو نفره SP2 نیز در دسترس بوده و هر دو اسپیدستر فراری از رینگ‌های جدید و ۲۱ اینچی ووسن در جلو و ۲۲ اینچی در عقب برخوردار شده است. تکمیل کننده این رینگ‌ها سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر است که باعث شده ارتفاع مونزا SP1 حدود ۳۵ میلی‌متر کاهش یابد.

این تیونر مشهور همچنین سیستم اگزوز استاندارد را با نمونه ای بهتر تعویض کرده تا گرمای تولیدی به صورت بهتری مبادله شود.

سیستم اگزوز یاد شده دارای فلاپ های قابل‌کنترل بوده و با فشار یک دکمه می‌توان صدای تولیدی را تنظیم کرد. این سیستم اگزوز از اینکونل ساخته شده که در فرمول ۱ صنعت هوافضا کاربرد دارد.

 

فراری مونزا SP1

 

با اینکه مونزا SP1 استاندارد قوی‌ترین پیشرانه ۱۲ سیلندر تاریخ محصولات جاده‌ای فراری را در بطن خود جای داده اما این امر باعث نشده نوویتک روی نیروگاه ۶.۵ لیتری یاد شده دست نگذارد.

این پیشرانه تنفس طبیعی هم‌اکنون قدرت ۸۳۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۸۰ نیوتون متری دارد که نسبت به قدرت ۸۰۰ اسبی و گشتاور ۷۱۹ نیوتون متری نسخه استاندارد بهبود محسوسی را نشان می‌دهد.

 

فراری مونزا SP1

 

قدرت اضافه پیشرانه باعث شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو با کاهش یک دهم ثانیه‌ای به ۲.۸ ثانیه رسیده و سقف سرعت خودرو نیز بدون وجود سقف، شیشه جلو و شیشه‌های جانبی فراتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت باشد.

مالکان این دو خودروی خاص می‌توانند از نوویتک بخواهند تا کابین را به‌صورت سفارشی مزین کند. در این بخش چرم و آلکانترا با هر ترکیب رنگی موجود است.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از مالکان SP1 و SP2 خودروی خود را به دست نوویتک خواهند سپرد اما خب هرگونه تغییر افترمارکتی در چنین محصولات کمیاب و نادری می‌تواند ریسک کاهش ارزش را نیز در پی داشته باشد.

 

فراری مونزا SP1

فراری مونزا SP1

فراری مونزا SP1

 

 

پدال

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top