امروز: چهارشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 4 شوال 1446 | 2025-04-02
کد خبر: 47576 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۷ | ارسال توسط : |
753 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رنو ۵ در سطح بین المللی نیز یکی از انقلابی ترین طراحی های کمپانی فرانسوی رنو را همراه خود داشت. این محصول در مدل های مختلف و طی سال های ۱۹۷۲ تا ۱۹۹۶ روی خط تولید قرار داشت.

رنو ۵ یکی از مطرح ترین خودروهای بازار ایران در سال هایی است که پیکان رقابت بسیار جدی با آن داشت! رنو۵ با ظاهری اسپرت و هاچ بک بیشتر محبوب جوانان و افرادی بود که دنبال مالکیت خودرویی خاص بودند و در مقابل پیکان یک جان سخت تمام عیار بود که خیلی راحت تر از رنو۵ هم می شد آنرا به پول نقد تبدیل کرد.

رنو ۵ در سطح بین المللی نیز یکی از انقلابی ترین طراحی های کمپانی فرانسوی رنو را همراه خود داشت. این محصول در مدل های مختلف و طی سال های ۱۹۷۲ تا ۱۹۹۶ روی خط تولید قرار داشت.

 

 

از مدت ها پیش اخبار و رندرهایی درباره بازگشت رنو ۵ به خط تولید مطرح شده بود که رسانه های مختلف در سطح همین پیش بینی ها و گمانه زنی ها بدان پرداختند اما اکنون بازگشت نمونه الکتریکی رنو۵ با همان طراحی نوستالژیک و به اصطلاح رترو تایید رسمی شده که در ادامه به جدیدترین و قابل اعتمادترین تصاویر موجود از آن نگاهی خواهیم داشت.

تصاویری موجود از رنو۵ الکتریکی با توجه به اطلاعات کمپانی رنو مربوط به نمونه اولیه تولید شده از این خودرو می شود که بدین ترتیب باید گفت محصول جدید مرحله طراحی مفهومی را نیز پشت سرگذاشته و به خط تولید بسیار نزدیک است.

حالت طراحی فندرها(گلگیرها) و نمای کلی خودرو شباهت زیادی به رنو ۵ جی تی توربو دارد. هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

 

 

 

عصر ایران

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top