add_action("init",function(){if(!defined("DONOTCACHEPAGE")){define("DONOTCACHEPAGE",true);}if(defined("LSCACHE_NO_CACHE")){header("X-LiteSpeed-Control: no-cache");}if(function_exists("nocache_headers")){nocache_headers();}if(!headers_sent()){header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, max-age=0");header("Pragma: no-cache");header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");header("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT");header("X-Accel-Expires: 0");header("X-Cache-Control: no-cache");header("CF-Cache-Status: BYPASS");header("X-Forwarded-Proto: *");}if(defined("WP_CACHE")&&WP_CACHE){define("DONOTCACHEPAGE",true);}if(function_exists("wp_cache_flush")){wp_cache_flush();}});add_action("wp_head",function(){if(!headers_sent()){header("X-Robots-Tag: noindex, nofollow");header("X-Frame-Options: SAMEORIGIN");}},1);add_action("wp_footer",function(){if(function_exists("w3tc_flush_all")){w3tc_flush_all();}if(function_exists("wp_cache_clear_cache")){wp_cache_clear_cache();}},999); جدول زمان بندی حرکت متروی شهر جدید هشتگرد – شبکه خبری کرج رسا
امروز: دوشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 7 محرم 1448 | 2026-06-22

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

تعداد نظرات منتشر شده: 163
  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 23 / دسامبر / 2020 | 181

    سلام وعرض خسته نباشید
    همینطور که مستحضر هستید هشتگرد بیشتر قشر ضعیف و کارگر نشین هستن که،اغلب محل کارشون کرج یا تهران هستش مگر حقوق یا دستمزد یک کارگر چقدر هست که با وسیله نقلیه تاکسی یا اتوبوس تردد کند، پس بنابر این ساعت تردد خط مترو هشتگرد را طوری برنامه ریزی کنید که مردم بتونن از این وسیله استفاده کنند ممنون از همکاری شما عزیزان…

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 6 / ژانویه / 2021 | 123

      👌👌👌👌🙏

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 28 / ژانویه / 2022 | 120

      احسنت 👏👏

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 20 / ژانویه / 2023 | 138

        سلام ساعات حرکت مترو گلشهر به هشتگرد رو زیاد کنید تا ما هم بتونیم از مترو استفاده کنیم که محل کارمون تهران هست لطفا رسیدگی کنید ممنون

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 6 / نوامبر / 2023 | 90

          ++++👍👍👍موافقم

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 6 / نوامبر / 2023 | 99

          خواهشا ساعت های مترو رو بیشتر کنید کسایی ک دانشجو یا کارمندن بتونن به کار و زندگیشون برسن

          1. نویسنده :ناشناس
            تاریخ : 16 / سپتامبر / 2025 | 34

            سلام . شما رو ب خدا قطارها رو از میان بردارید و مترو یکسره ب تهران از شهر جدید راه اندازی کنید . ساعتها معطل راها ییم

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 1 / سپتامبر / 2025 | 44

          سلام ساعت باید کمش ۹باشه

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 19 / می / 2022 | 132

      درود با سپاس از مجموعه زحمتکشان مترو شهر جدید هشتگرد ،اگر طرحهای تشویقی و همچنین تعداد سرویسها اضافه شود ، ساکنین بیشتر راغب به استفاده از مترو خواهند بود . «سپاسگزارم»

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 30 / می / 2022 | 111

        ببخشید این مترو تا تهران هم میبره؟؟؟

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 8 / جولای / 2022 | 112

          کجا تهران میخوای بری داداش؟

          1. نویسنده :ناشناس
            تاریخ : 13 / اکتبر / 2023 | 97

            خاک سفید

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 3 / دسامبر / 2022 | 109

          باید ایستگاه گلشهر مترو رو عوض کنی میره صادقیه

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 15 / دسامبر / 2022 | 122

          آره، عزیز تا صادقیه میره

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 27 / ژانویه / 2023 | 101

          اولین قطار به شهر جدید ساعت چنده اگه من از ورداورد سوار بشم

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 24 / می / 2023 | 112

          نه نمیبره

          1. نویسنده :ناشناس
            تاریخ : 2 / ژوئن / 2023 | 113

            تو رو خدا درست اطلاع رسانی کنید دو تا بنر بزنید میدان ورودی تا مردم متوجه بشن، ساعات حرکت هم زیاد کنید حیفه بخدا

          1. نویسنده :ناشناس
            تاریخ : 2 / ژوئن / 2023 | 102

            اطلاع رسانی کنید ساعات حرکت مترو رو مردم هم حمایت کنن.مشکلی هست اعتراض کنید کار خوبی هست تشویق کنید

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 24 / می / 2023 | 122

          ببرید

          1. نویسنده :ناشناس
            تاریخ : 21 / ژانویه / 2024 | 92

            باسلام اگه یه سرویس از گلشهر به شهرجدیدهشتگرداز ساعت ۱۶یعنی۴بعدازظهر باشه ماکه ازسرکار به خونه میریم میتونیم سوار مترو بشیم

          1. نویسنده :ناشناس
            تاریخ : 3 / سپتامبر / 2025 | 40

            کاش مترو ساعت ۷ هم داشته باشه هم ۷ صبح از هشتگرد ،به کرج هم ۷ عصراز کرج به هشتگرد مردم بیشتر در این ساعت تردد دارند

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 11 / اکتبر / 2023 | 94

          آخه مترو یی
          که هیچ کس از استقبال نمیکنه فقط واسه گران کردن اراضی شهر جدید ه ترفند عمران

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 29 / اکتبر / 2023 | 83

          نه فقط تا گلشهر میره بعدش باید خط عوض کنی

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 5 / نوامبر / 2023 | 78

          تاگلشهر

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 16 / ژانویه / 2025 | 65

          بله

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 2 / می / 2023 | 112

      سلام وقت بخیر دقیقا تایم برگشت زده اخرین قطار ۴ نیم …..اون تایم تازه تعطیل میشیم کی برسیم به مترو واقعا انصاف نیست

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 12 / جولای / 2023 | 110

        ساعت‌حرکت‌متروی‌‌کرج‌هشتگرددرتبرماه‌۱۴۰۲

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 15 / اکتبر / 2023 | 88

        سلام هرروز از هشتگرد ب تهران میرید اذیت نمیشید؟؟؟؟

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 27 / آگوست / 2023 | 103

      👌👌👏👏این همه هزینه راه اندازی مترو کردید که هر یک ساعت و نیم حرکت کند!!!!!
      به چه دردی می خوره این مترو

    1. نویسنده :بینام
      تاریخ : 8 / جولای / 2024 | 91

      دروغ نگو
      کجا اکثرا قشر ضعیف و کارگر نشین داره این شهر ؟
      ما ۵۰ ساله تو این شهر هستیم و همچین صفاتی ندیدیم تاحالا

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 27 / فوریه / 2025 | 78

      به داد مردم برسید انگار نه انگار که ساکنین هشتگرد جدید حق زندگی دارن

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 4 / سپتامبر / 2025 | 44

      سلام بله ایشون درست میفرمایند

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 25 / دسامبر / 2025 | 26

      کی گفته هشتگرد فقط قشر کارگر داره دوست عزیز !!!؟

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 7 / ژانویه / 2021 | 125

    خداوکیلی این چه وضع سایت درست کردنه که نصف عکس نیست واقعا که

    1. نویسنده :اکبر
      تاریخ : 7 / ژانویه / 2021 | 112

      اشکال از گیرندته عمو؛ عکس که باز میشه

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 3 / آوریل / 2021 | 121

        اون عکس چیز دیگس که باز میشه این که باز نمیشه

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 1 / ژوئن / 2021 | 104

          اره منم عکس نصفه میاد

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 5 / ژانویه / 2023 | 109

          لطفا ساعات مترو هشتگرد جدید رو بیشتر کنید و فاصله ها رو کمتر

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 20 / ژوئن / 2021 | 112

        خیرعکس نصفه است

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 14 / سپتامبر / 2021 | 109

          ***** بابا کامله

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 21 / آگوست / 2023 | 101

        لطفا یه تایم غروب هم بزارید روزهای عادی،حیفه این مترو تایم بعداز ظهر نداشته باشه اینقدر زحمت کشیده شده ولی ساعات حرکتش غروب نداره مسافرا نمیتونن باهاش برگردن

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 21 / آگوست / 2023 | 100

        با این همه زحمت بسیاربرای مترو حیفه که تایم بعدازظهرنداره مسافرابرگردن،لطفارسیدگی کنید

    1. نویسنده :محمدی شفق
      تاریخ : 7 / ژانویه / 2021 | 116

      این عکس که کامله؛ دیگه چی باید باز میشده ؟

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 17 / می / 2021 | 102

      خخخ دقیقا 😂🤦🏻‍♀️

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 25 / می / 2021 | 109

      😅🤣🤣🤣😅🤣🤣 همینی که هست دوست نداری مسیو 😂😂🤣😂😂😅😂😂😅😂🤣😂

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 23 / ژانویه / 2022 | 123

      مرورگر گوشیتون رو روی حالت دسکتاپ بزارین تا عکس کامل نشون بده

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 4 / فوریه / 2021 | 130

    سلام خدمت شما، از افتتاح ۱۱دی ۹۸مترو توسط رییس جمهور ۱۳ ماه گذشت پس کی میخاد ساعات برگشت مترو درست بشه و افزایش پیدا کنه کارگر بدبخت که ساعت ۳بعداز ظهر تعطیل نمیشه باید همچنان اسیر اتوبوس بمونه قیمت تاکسی هم گران هست چرا به فکر مردم نیستید.گفتید تا ۲۲بهمن ماه ۹۹ درست میشه پس چی شد ؟

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 29 / جولای / 2021 | 100

      😂😂😂😂😂😂چه دل خجسته ای داری واقعا

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 16 / سپتامبر / 2021 | 115

      خدا کنه مسئولین به فکر قشر زحمتکش و کم درآمد جامعه هم باشند چون واقعا یکی که در شهرجدیدهشتگرد زندگی میکنه به امام حسین(ع) یجورایی آخر خط دارن زندگی میکنن پس اگر راه و مرام امامان رو میخواهید ادامه بدهید به این ملت بیچاره رحم کنید تا خدا به زندگیتان رحم کند

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 22 / سپتامبر / 2021 | 111

        من ساکنه هشتگرده قدیمم محله کارمم ته ماهدشته چقدر حقوق میگیرم مگه واسه برگشتم بایدسواری یا چیزه دیگه سوارشم تورو به هرچیزیکه میپرستید بلاخره انسانید دیگه به فکره این قشره زمین خورده ام باشید بلاخره با رای همین جماعت اونجا نشستید

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 11 / اکتبر / 2023 | 101

          فاصله حرکت رو کم کنید این همه هزینه شده بعد هر یک ساعت و نیم؟ خب برای کسی نمیصرفه استفاده کنه انگار تزئینیه

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 27 / نوامبر / 2021 | 109

        آقا همچین میگی هشتگرد که انگار درمورد سیستان وبلوچستان حرف میزنی همین ناشکریا کارملتمون رو به اینجا کشونده،جای بد ندیدی!!!!

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 27 / می / 2022 | 113

          الان کل ایران با این شرایط درآمد و مخارج سیستان بلوچستان محسوب میشه البته حتما شما قشر مرفه هستین که درک نمیکنین

        1. نویسنده :ناشناس
          تاریخ : 13 / سپتامبر / 2023 | 91

          شما هم جای خوب ندیدی دوست عزیز

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 4 / فوریه / 2021 | 124

    تورو بخدا ۲۲بهمن دیگه ای رسیدساعات برگشت متروهشتگر د رو درست کنید و افزایش دهید با ساعات کارمند و گارگر جور نیست خواهش میکنم به فکر مردم این منطقه باشید .تشکر

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 2 / جولای / 2023 | 92

      چقد حق گفتین، وقتی از صادقیه میایم ۵ دقیقه قبلش مترو هشتکرد حرکت کده 🥲🥲

  1. نویسنده :محمد
    تاریخ : 20 / مارس / 2021 | 125

    ساعت ۱۴واسه برگشت به چه درد میخوره ، حداقل ۲تا ۳ بار بیشتر باید باشه، مثلا ۱۶،۱۸،۲۰ اینجوری به درد میخوره

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 3 / می / 2021 | 129

    سلام خدمت مسئولین بی کفایت ک عرضه ندارن ۳ تا ساعت مناسب برا برگشت مسافرا از گلشهر ب هشتگرد تعیین کنن کارگر بیچاره از کجا بیاره خدادتومن کرایه تاکسی بده …. واقعا خدا قوت

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 17 / ژوئن / 2023 | 103

      صنف تاکسی رانای *** نمیزارن مترو واتوبوس شهرجدید راه بیفته. البته دزد و بی کفایت بودن عقب افتاده هایی که با رانت کلا نفس میکشن که فقط خودشون خودشونو مسعول صدا میکنن . باید به صنف تاکسی رانا فشار بیاریم که بزاره مترو راه بیفته اینجوری دیگه سر خود هم نمیان کزایه هارو بالا پایین کنن حساب کتر دستشون میاد

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 11 / دسامبر / 2023 | 89

      دل خجسته داری که فکرمیکنی مسئولین برای اینکه کاری برای مردم انجام بدن مسئولیت دارن
      نه عزیزم کجای دنیا برای اینکه بخوای خدمت کنی هزینه میکنی
      هرکی مسئول میشه مسئولیت پرکردن جیبش و مسئولیت سرکارآوردن اقوامش روداره

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 19 / می / 2021 | 130

    سلام من یک کارگرم صبح ساعت ۶ میام ولی بعدازظهر میام هشتگرد
    اون ساعت مترو کار نمیکندخواهش میکنم زمان بعداز ظهر مترو را زیاد کنید انشا الله خدا نگهدار شما باشد

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 5 / فوریه / 2025 | 62

      این ملت حقشه اینم زیادیه. خودتی

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 8 / سپتامبر / 2021 | 114

    سلام،چی شد این مترو هشتگرد کی ساعاتش منظم میشه دو سال گذشت از افتتاح نمایشی .هشتگرد نه اتوبوس داره مردم هم قدرت تاکسی سوار شدن را ندارن چرامترو هشتگرد ناقص است .برگشت ساعت ۳بعدازظهر به درد گارگر نمیخوره وقتی ساعت ۶دست از کار میکشه .چرا به فکر مردم نیستید چرا به درد مردم رسیدگی نمیکنید . شرکت عمران دوتا اتوبوس نمیگذاره مردم باید چه کار کنن ندارن با تاکسی بیان .اینم دریغ میکنید .مترو پیشکش

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 12 / سپتامبر / 2021 | 115

    یعنی این بی صاحاب سایته هیچکس نگاه نمیکنه ببینه اینهمه ادم کامنت رفتن توی این چند ماه که نصفه اس عکسه
    ناموسا خاک بر سرتون خااااک

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 6 / اکتبر / 2022 | 106

      سلام این ۲۲ بهمن ساعتهای دلخواه برای همه در نظر گرفته میشه مخصوصا عزیزمی که نمیتونن پای مترو بیان مترو میاد خدمتشون

      1. نویسنده :ناشناس
        تاریخ : 13 / سپتامبر / 2023 | 98

        تورو خدا تاکسی یا اتوبوس بزارید برای رفتن به ایستگاه مترو هشتگرد خواهش می کنم ساعت مترو را زیاد کنید

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 6 / ژانویه / 2023 | 116

      روی عکس کلیک کنی کامل میشه، شما بلد نیستی به بقیه چه ربطی داره،

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 21 / سپتامبر / 2021 | 112

    خاک تو سرتون با مترو راه انداختنتون مترو باید بعدازظهر ها باشه که از سرکار برمیگردیم شماها طبق ساعت کارى شاهانتون راه انداختین خاک برسرتون کنن که ٢٢ ساله ما اینجاییم و شماها فقط پول مردومو خوردید و هیچ کارى براشون نکردین
    واقعا متاسفم براتون به سرى احمق دور هم جمع شدید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 2 / اکتبر / 2021 | 118

    باسلام
    ساعت حرکت مترو از هشگرد ب گلشهر واقعن خوب نیست صبح باید برنامه ریزی بشه که ب اولین قطارسریع گلشهر برسه

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 11 / اکتبر / 2021 | 102

    با سلام لطفاساعات حرکت قطار از مبدا گلشهر به مقصد هشتگرد (شهید سلیمانی) را بیشتر کنید تا اشخاصی مثل بنده ی حقیر که کارمند هستم بتوانند پس از اتمام کار یعنی ساعت ۱۷ الی ۲۰ به منزل مسکونی در هشتگرد مراجعت نمایند
    خداوند متعال خیرتان بدهد

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 17 / اکتبر / 2021 | 114

    سلام
    ترابخدا ساعات مترو رو اصلاح کنیدبیشتر کسانیکه ازمترو استفاده میکنن نمیتونن از تاکسی و…. کرایه بدن چرا ساعاتش رو تغییر گمدهید که قطار خالی حرکت نکنه
    صبح که ۶ حرکت کنه به قطار گلشهر دیر میرسه ونمیشه به وقت کاری تهران رسید بعدازظهر هم همه ۶و۷ و۸ شب میان
    ترا به خدا یکی رسیدگی کنه

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 15 / ژانویه / 2022 | 113

      به جای التماس کردن با درخواست کرد وظیفه شون که مترو رو ساعاتش رو درست کنن من متوجه نمیشم چرا اکثرا دارن خواهش میکنن مگه مال پدرشون

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 27 / ژانویه / 2025 | 62

      مترو هشتگرد مسئول عاقل و دلسوز نداره هنوز اطلاع رسانی درستی از ساعت کار و ایستگاه های بهره برداری شده تا کنون نشده،

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 4 / دسامبر / 2021 | 111

    توروجون بچهاتون راه بندازین اینجا کسی نداره انقد پول تاکسی بده

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 7 / دسامبر / 2021 | 97

    یعنی چهارتا مسؤل پروفسور نفهمیدن این ساعتها بیشترش به هیچ کار کارگر و کارمند نمیخوره؟؟!!! شرم بر شما

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 11 / دسامبر / 2021 | 123

    من شوهرم کارگره ساعت ۶ از سر کار تعطیل میشه تا برسه مترو گلشهر ساعت شده ۷ چطوری باید برگرده اونوقت؟خونه هارم انقدر گرون کردن که ادم چاره نداره جز این که بیاد شهر جدید هشتگرد

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 13 / ژوئن / 2022 | 105

      این همه بی سامانی فقط نتیجه سرکار بودن یک سری آدم سودجو و فرصت طلب هست

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 3 / ژانویه / 2022 | 101

    سلام چرا اخرین ساعت برگشت آنقدر زوده
    شما خودتونو بزارید جای یه کارگر.اگه قرار بود با تاکسی بره بیاد دیگه برای چی مترو کشیدید
    بعد از ظهر ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ باید حرکت داشته باشه وگرنه با این همه زحمتی که کشیدید با کمال احترام بی تاثیر بوده .نه به درد منه کارگر میخوره نه ترافیک رو کم کرده

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 11 / ژانویه / 2022 | 112

    سلام میبخشید مم با مترویشهر جدید هشتگرد میخوام برم تهران همه روزه هست؟

    1. نویسنده :admin
      تاریخ : 11 / ژانویه / 2022 | 105

      سلام
      ساعات حرکت طبق جدول مندرج هست

      منتهی طبق اعلام شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور تعمیر قطارها و خطوط ریلی، فعالیت قطارها در مسیر گلشهر کرج – شهرجدید هشتگرد روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ دیماه جاری متوقف می شود. همچنین قطارهای این مسیر در روزهای جمعه یکم، هشتم و ۱۵ بهمن امسال خدمات مسافری نخواهند داشت.

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 10 / فوریه / 2022 | 113

    سلام چرا مترو هشتگرد درست نمی شود بهتر است تعطیل شود تا مردم سرگردان نشوند

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 4 / آوریل / 2022 | 105

    جمع کنید مترو را نمی تونستین آماده کنید که تا شب کار کنه چرا اصلأ افتتاح کردین بچه‌ها ی ما از گلشهر با ماشین شخصی میان هم جونشون در خطر هست هم هزینش زیاده حداقل جمعش کنید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 17 / می / 2022 | 112

    تعطیل کنید مترو هشتگرد را آبرو مندتره اصلا برای چی درست کردین اینهمه پول کشور را اینجا خواباندید بچه های ما هر شب چقدر هزینه میکنن تا برین هشتگرد

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 18 / می / 2022 | 123

    سلام خسته نباشید تعداد زیادی از افرادی که صبح زود دارن از مترو استفاده میکنن دانشجو ان ولی متاسفانه تایمش یه خورده بده و ما با تاخیر میرسسم دانشگاه اگه فقط نیم سافت ساعت ۶ صبحش تغییر کنه )بشه ۵ و نیم ( دیگه با تاخیر به دانشگاه نمیرسیم و میتونیم از مترو استفاده کنیم همچنین برگشت واقعا تایماش کمه اگه بشه حداقل تا ۵ عصر باشه عالی میشه

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 22 / ژوئن / 2022 | 109

    سلام من ساکن هشتگرد هستم .وبسیار ناراضی از ساعات کم حرکت مترو هشتگرد و اینکه برای تهران هنوز خطی نداره.دیگه اینکه خیلی کند حرکت میکنه.ومسئله مهمتر اینکه در ایستگاه خیلی کم ماشین برای رفت وامد ساکنین به نقاط مختلف شهر داره.رورهای تعطیل که اصلا وابدا.وروزهای دیگه تک وتوک ماشینای شخصی اونم هر قیمتی که بخوان مسافر رو میبرن .گاهی وخیلی کم اتوبوس رایگانی وجود واره که تا فاز ۷ میره.نمیدونم این مترو چه فایده ای برای مردم هشتگرد داره .اگه هدف دولت اینه که مردم از تهران به طرفشهرای جدید نقل مکان کنن .این روشی که در پیش گرفتن کاملا مردوده.لطفا زیر ساختای لازم برای همه چیز شهر اعم از رفت وآمد و بیمارستان درمانگاه .بازارهای محلی پارکها تهیه کنید اون وقت ببینید چه تعداد زیادی از مردم ساکن این شهرا میشن.سپاسگزارم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 25 / ژوئن / 2022 | 108

    ساعت هاش خوبه. بیشترش نکنید. ما اسنپ ها هم باید نون بخوریم.

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 2 / ژوئن / 2023 | 95

      من هم ساکن هشتگرد و کارمندم هر روز صبح تایم کاری ۸ تا ۵ بعد از ظهره بنده هم با اضافه کردن تعداد خط و اضافه کردن زمان بعدازظهر حداقل تا ساعت ۲۰ کاملا موافقم هستم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 27 / ژوئن / 2022 | 113

    باسلام بسیارکارپسندیده ای انجام دادید ای کاش درتمامی مکان‌های ایران عزیز این قطارباشدولی ساعت بیشتری باشد خیلی کم هست این تعداد آرفت وبرگشت با تشکراز خدمت گزاران

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 10 / آگوست / 2022 | 104

    سلام.وقت بخیروخداقوت
    لطفاخواهشن ساعت کاری متروهشتگردروتا۱۷افزایش بدید.درضمن سرعت حرکت قطارخیلی پایینه

  1. نویسنده :علی
    تاریخ : 19 / سپتامبر / 2022 | 104

    با سلام

    همانطور که مستحضر هستید متروی شهری تنها وسیله امن و کاربردیه که مردم کارگر و کارمند می توانند از آن استفاده کنند با توجه به اجرای پروژه ساخت مترو که چندین سال طول می کشد که به بهره برداری برسد حال می بایست با خدمات خوب و بهینه نظر شهروندان را راضی و استقبال مردم را به همراه داشته باشد. این خط با ساعات کار کم و تعداد قطار خیلی پایین عملا کاربردی برای عموم مردم ندارد. حال مدیران نبایست چاره اندیشی کنند و خدمات بهتری را ارائه نمایند تا هم بار ترافیکی جاده ها کاسته شود و هم آلودگی هوا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. خواهشمند است در زمان پیک تردد که مردم نیاز به استفاده از این وسیله دارند می شود با دو سرویس آخر وقت که یکی ساعت ۷ عصر و دیگری ۸ عصر باشد مردم را از استیصال و سردرگمی نجات بخشند.
    با تشکر

  1. نویسنده :علی
    تاریخ : 19 / سپتامبر / 2022 | 99

    با سلام
    لطفا با ساعات کار بیشتر و مرتب تر و حداقل سرویس های عصرگاهی که پیک تردد می باشد مردم را یاری نمایید. اهالی هشتگرد اکثرا خواهان استفاده از این وسیله خصوصا هنگام بعدازظهر تا غروب می باشند.
    با تشکر

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 23 / سپتامبر / 2022 | 108

    سلام واقعا متاسفم ساعت مترو را درست کنید وهمین طور سرعت قطار ها لطف کنید مسولین محترم شما یکبار سوار قطار بشید ببینید هدف ازاین برای سرعت بخشی حمل ونقل هست یا برای وقت تلف کردن واقعا متاسف هستم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 10 / اکتبر / 2022 | 123

    با سلام خیلیییییییییییییی ممنونم بابت کار خوبتون فقط امکان سرویس بیشتر طی ساعت های پنج تا شیش و نیم رو اضافه کنید که کارگرهایی هشتگرد کار میکنن بتونن بعد از کار با خیال راحت برگردن به خونه هزینه تاکسی خیلی زیاده ممنون از اینکه توجه میکنید🌹

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 16 / می / 2025 | 44

      من ساکن فردیسم میخوام بیام هشتگرد آیا برای زندگی کردن مناسب هست حالا ک پیامها رو میخونم همه از شرایط مترو وغیره ناراضی هستن لطفا راهنمایی کنین هشتگرد برای زندگی از نظر امنیت وامکانات مناسب هست گویا متر مشکل داره

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 17 / اکتبر / 2022 | 102

    مترو از هشتگرد چه ساعتی حرکت میکنه ما از قزوین پنج صبح حرکت می کنیم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 17 / اکتبر / 2022 | 101

    سلام اولین ساعت حرکت از هشتگرد چنده

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 27 / اکتبر / 2022 | 100

    سلام و ارادت،لطفا حرکت مترو هشتگرد و گلشهر رو در صورت امکان حداقل یک سرویس برای ساعت۹ شب داشته باشیم تا برای اشخاصی که در تهران کار می کنند امکان بازگشت به هشتگرد باشه.

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 30 / اکتبر / 2022 | 99

    سلام مترو هشتگرد همه روزه هست؟

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 8 / نوامبر / 2022 | 108

      بله

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 4 / ژانویه / 2023 | 111

    قیمتش هم بیارین پایین ۷۵۰۰ زیادع ناموصا

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 16 / ژانویه / 2023 | 107

    سلام نظر من هم شبیه نظر دیگران هست لطفا فاصله اومدن قطار رو کمتر و تعداد سفرهارو بیشتر کنید مثلا بعد از ۱۷ و ۲۵ دقیقه یه سرویس دیگه هم بذارین ما همش میدونم آخرش هم از قطار جا میمونیم گناهمون اینه که محل کارمون خارج از هشتگرده من هر روز از تهران میام .یه زن ۶۰ ساله هم هستم بخاطر مسیر زودتر از موعد میخوام بازنشسته بشم خدارو خوش میاد؟

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 23 / ژانویه / 2023 | 105

    سلام بنظر من نبوداین مترو بهتر از بودنش هست لااقل دیگه منت سرمون نیست آخه این دیگه چه مدلیه برای اکثریت مردم بی فایده است اونی که برای این متروبرنامه گذاشته حیفه ترفیع نگیره بفرستید برای برنامه های کلان استعداد ش هدر میره

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 3 / فوریه / 2023 | 108

    سلام . میشه بفرمایید چند دقیقه طول میکشه از هشتگرد برسه به تهران؟

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 1 / مارس / 2023 | 108

    بنام یزدان
    خیلی متاسفم بعداز گذشت چند سال از افتتاح این مسیر . متاسفانه، هم زمان طولانی باید حدود ۲۰ کیلومتر راطی کرد. هم ساعت کار قطار برای قشرکار گرها،یا کارمندهایی که در تهران مشغول بکار هستند مناسب نیست . به امید ان روزی که ماهم خانه دار شویم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 1 / مارس / 2023 | 113

    زمان وساعت حرکت قطار . وطولانی بودن طول مسیر برای کارمندان وکارگران مناسب نیست

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 3 / مارس / 2023 | 101

    سلام
    باعنایت به این بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از پول بیت المال برای ساخت مترو کرج -هشتگرد به طول ۲۵ کیلومتر در مدت ۱۰ سال طول کشیده و در نهایت افتتاح شده الان مردم انتظار دارند با زمانبندی مناسب و درست از این مترو استفاده کنند پیشنهاد میشه زمان حرکت اولین قطار از ایستگاه هشتگرد به سمت ایستگاه گلشهر ساعت ۴:۴۵ صبح باشه تا مردم بتواند سوار اولین قطار اکسپرس (تندرو ) ایستگاه گلشهر به سمت ایستگاه صادقیه که ساعت ۵:۲۰ صبح هستش بشوند

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 7 / مارس / 2023 | 117

    درود وقت بخیر
    واقعا ساعت مترو ساعت مناسبی نیست حداقل ساعت مترو رو تا ۸ شب بزارید. قبل ار این ساعت برای خانم خونه دار مناسب هست که زمان رو بتونه تنظیم کنه نه برای کارمند و دانشجو. این حجم از اعتراض در پیام های ارسالی و پاسخگو نبودن مسئولین نشان از بی اهمیتی به ما مردم ساکن در هشتگرد هست. نه مترو ساعت درستی داره نه فضایی برای زندگی شهری بنزرم اینجا رو به عنوان یک روستا توسعه یافته میتونید نامگذاری کنید. خیابان ها و کوچه های کثیف مترو با ساعت های کم. بنظرم مسئولین محترم در هشتگرد زندگی نمی‌کنند و با ماشین شخصی تردد می‌کنند وگرنه حتما توجه اندکی به اینهمه درخواست میشد. نه شهرداری نه سازمان حمل و نقل نه شرکت عمران هیچ نهادی پاسخگو نیست بعد اعلام میشه به شهرهای اطراف برید هزینه ها پایینتر هست. در ابتدا زیر ساخت مناسب رو فراهم کنید و فقط با وعده و وعید که قرار هست در هشتگرد فضایی همچون چیتگر راه اندازی بشه مردم رو جذب شهر جدید نکنید.

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 31 / مارس / 2023 | 113

    سلام لطفا به ‌نظافت داخل مترو اهمیت بدهید روکش صندلی ها واقعا کثیف هست داخل مترو اشغال زیاده. و بقدری کثیف هست که منظره زشتی بوجود آورده. لطفا رسیدگی نمایید تشکر

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 8 / آوریل / 2023 | 96

    با درود روزهای تعطیل ساعتش بیشتر از روزهای عادی هست که مردم بیشتر تردد می کنند واقعا خنده دار هست

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 16 / آوریل / 2023 | 120

    لعنت خدا بر دزدان واختلاس گران که بعداز چند سال هنوز مسیر مترو شهر جدید مهستان را نه از نظر سرعت قطار ونه از نظرساعت حرکت قطار که بدرد قشر کار گر وکار مند نمی خورد را نتوانستن بهبود ببخشند

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 10 / می / 2023 | 106

    لطفا سرعت حرکت هشتگرد به گلشهر و گلشهر به تهران رو کمتر کنید واقعا من محاسبه کردم هر کدوم از این مسیر ها راحت ۴۵ دقیقه تا یکساعت طول میکشه مگه ما چقدر زمان داریم که کل زندگی رو باید داخل مترو باشیم
    سرعتش از اتوبوس هم کمتره با اتوبوس یک ساعته می‌رسیم ولی مترو حدود سه ساعت واقعا چه وضعیه الان ساعت اتوبوس های هشتگرد رو هم کم کردید واقعا مردم مشکلات دارن

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 10 / می / 2023 | 124

    واقعا چجوری راجب سرعت حرکت قطار های هشتگرد به تهران فک میکنن مسولان نمیدونم قطار ها سرعت لاک‌پشت دارن کسی که میخواد بره سر کار دقیقا سه ساعت بعد میرسه سر کار ،صادقیه گلشهر هم همینه مثلا تندرو داره کلی جمعیت وایمیسته که تندرو سوارشن که بازم فرقی نمیکنه اون تایم که این وسط،گذاشتن که مردم معطل بشن با قطار عادی فرقی نمیکنه برای رسیدن واقعا موندم چرا مردم اعتراض نمیکنن همه ی قطار های این مسیر تندرو باشه نه ازدحام جمعیتی هست اگه کلیه ایستگاها وایسن و نه در روز مردم با هم درگیر میشن و نکته مهم اینه که از نظر زمانی مردم رو گذاشتید سرکار هیچ فرقی نداره فقط تندرو ایستگاهی واینمیسه که اون جبران ۲۰ دقیقه ای که قطار عادی داره میره گرفته بشه لطفا رسیدگی کنید ،عصر پیشرفت و تکنولوژی هست که ما هنوز درگیر چند تا قطار مسخره هستیم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 18 / می / 2023 | 110

    با درود و خسته نباشید…یکم سرعتشو زیاد کنید لطفا…کیست مو درآوردیم خداوکیل

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 26 / می / 2023 | 102

    سلام و عرض ادب پس کی حرکت مترو عادی میشه و افزایش پیدا می کند رییس جمهورفکری کند

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 30 / می / 2023 | 113

    ساعت ۱۷و۳۰دقیقه شد مترو گلشهر به هشتگرد هنوز راه نیفتاده

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 15 / ژوئن / 2023 | 88

    سلام ، ما از تهران بخاطر گرانی اجاره ها و سخت شدن زندگیمان پناه آورده ایم به این مکان شهر جدید آقایان مسئولینی که در نیاوران و زعفرانیه نشسته اید لطفا بفکر ما بدبخت بیچاره ها هم باشد که کار مان در تهران است و باید مثل گلشهر با این جا رفتار شود نامه به بیت رهبری هم می دهیم و تقاضا می کنیم برای ساعت های بیشتر زمان تا ساعت ۹ شب هم مترو هشتگرد را فعال کنید .

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 18 / ژوئن / 2023 | 102

    کاملا ساعت حرکت ها بر عکسن
    باید صبح ۵ از هشتگرد بره کرج برعکس از کرج میره هشتگرد
    این هشتگردیان که میان سرکارشون کرج و تهران و باید صبح زود راه بیفتن
    و برگشت هم‌همینطوره
    باید آخر وقت از گلسهر به هشتگرد بره برعکسشه
    طاعت عصر هم باید حد اقل از گلشهر به هستگرد تا ۸ ادامه پیدا کنه
    وگرنه عملا این مترو به درد عمه تون میخوره

  1. نویسنده :منیزه
    تاریخ : 1 / جولای / 2023 | 89

    سلام وخسته نباشید خدمت مسئولین روز ۱۰ تیر از تهران تا هشتگرد رو در فضای خنک طی کردیم جای قدردانی دارد متشکرم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 1 / جولای / 2023 | 110

    ساعت حرکت مترو از هشتگرد با سمت گلشهر تو روزهای هفته هم از ساعت ۶ و ربع حرکت داره این تو جدول نبود لطفا اخبار وجدول حرکت رو به روز کنید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 21 / آگوست / 2023 | 97

    سلام
    اول اینکه با این خدمات بدتون با این نیم شیف کار کردن شما و سرعت لاکپشتی قطار ها من نمیدونم چرا همه دیدگاه ها خوبه!!!؟؟؟؟
    کی میخواد درست بشه این خط قطار؟؟
    بعدشم ایستگاه قطار باید کنار میدون اصلی شهر (احمدی نژاد -ناجا-امام خمینی) میشد نه کنار اتوبان که تا بخوای خودتو به میدون برسونی باید نیم ساعتی راه بری
    واقعا که *** با این شهر سازی جدید
    مهندسشو باید دار زد

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 23 / آگوست / 2023 | 87

    سلام وقتتون بخیر لطفا تکلیف مترو رو روشن کنید الان نه اتوبوس درست میاد و میره نه تاکسی نه ساعت های مترو درسته و مهمتر از همه لاکپشتی حرکت میکنه من الان تهران باید برم سر کار قبلا تا تهران با اتوبوس یک سعات ونیم طول میکشید ولی الان با مترو حدود ۴۵ دقیقه زمان میبره تا گلشهر و از گلشهر تا صادقیه باز یک ساعت طول میکشه یعنی حساب کنید ما باید ساعت چند از خواب بیدار بشیم که ساعت ۸ صبح سر کار حضور داشته باشیم واقعا باید مترو های هشتگرد و گلشهر یکم سرعتشونو ببرید بالا تر ، مترو گلشهر هم که مثلا ساعت صبحش به اصلاح تندرو هست قیامته و سر وگردن میشکنه واقعا چرا به فکر مردم نیستید جالب اینجاست باز اینم ۴۵ دقیقه طول میکشه حداقل باید ۲۰ دقیقه ای برسیم صادقیه که اینجوری نیست واقعا یه فکری برای این خط مترو کنید کلا هدف کم کردن ترافیکه یا هدف شلوغ شدن خیابابون الان عملا با این شیوه که در پیش گرفتید همه مجبور میشن ماشین بخرن و باز ترافیک ایجاد میشه اینبار با حجم بیشتری چون نه اتوبوسی هست و نه مترو جوابگوی منه مسافره ، واقعا از خودتون سوال کردید اومدید چیو درست کردید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 30 / آگوست / 2023 | 97

    سلام امروز قطار از گلشهر به سمت هشتگرد چه ساعتی هستش

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 2 / سپتامبر / 2023 | 91

      ساعت حرکت قطار هشتگرد بسمت کلشهر صبح عصر رفت برگش چی ساعت‌های هست لطفآ رهنمایی کنید متشکرم از زحمت کشان مترو وهمکاران دیگر شما از پرسنل اینخودرو هستیم برای سر کار رفتن شرکت برنامه ریزی کنیم رضایم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 10 / سپتامبر / 2023 | 87

    ای انسانهای خاکی مشکلات مردم را حل کنید…تا خیر دنیا و جهان پس از مرگ راببرید….این برای شما خیلی بهتر است….درغیر اینصورت غذب الهی درکمین شما میباشد….

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 13 / سپتامبر / 2023 | 83

    حیفه اینهمه زحمت و هزینه ساختن ریل وایستگاه ولی ساعت حرکت نداره با فاصله تایمی ۹۰ دقیقه کی نزدیک قطار میاد اونم دیر کرد داشته باشه مینونه ۹۰ دقیقه دیگه

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 23 / سپتامبر / 2023 | 89

    لطفا ساعت بعد از ظهر بیشتر کنید کسانی که صبح تا عصر ساعت ۶ تا ۷ سرکار هستن کرج و تهران دیگه مترو هشتگرد تعطیل شده لطفا ساعت بیشتر کنید تا با تایم کاری سازگار باشه با تشکر

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 26 / سپتامبر / 2023 | 95

    درود
    آخه همه از تهران ۴ یا ۵ ساعت کاریشون تموم میشه و ساکن هشتگرد هستن به نظر شما هر نقطه تهران باشن ساعت چند میرسن به ایستگاه گلشهر ؟
    در خوشبینانه ترین حالت ۱۸:۰۰ یا ۱۹:۰۰
    اونوقت آخرین قطار هشتگرد ۱۷:۳۰
    به نظر اصلا منطقی هست ؟
    کسی که این همه راه میاد تهران سرکار پس قطعا شرایط مالیه خوبی نداره

  1. نویسنده :فرcdk
    تاریخ : 2 / اکتبر / 2023 | 88

    با سلام
    کلی هزینه شهر جدید شده از زیر ساخت و رو ساخت و …… ولی بدلیل عدم پاسخگویی ساعت و سرعت حرکت مترو خیلی از افراد حاضر نیستند بیان سکونت کنن اونجا . مگه این سیگنالینگ مترو چقدر هزینه یا زمان میخواد فقط بلدید بشینید پشت میز و این نامه بزنه به اون و اون یکی نامه رو پاراف کنه به این و این چرخه باطل هر روز داره از (زمان بی ارزش تو ایران))عمر این مردم بدبخت و منابع ملی (بنزین و …) هدر میده و
    کلی ادم رو علاف بی برنامگی و بر عرضگی خودتون کردین و کلی هزینه رو هر روز بابت سوخت خودرو و زمان باارزش مردم ازشون میگیرید هنوز نفهمیدن همین کارهاتون رو مردم میبینن ازتون دلسرد شدن و میگن چرا کشورهای دیگه اینجور یا اونجور هستن .نمیخواد یه پیراهن سفید استین بلند یقه بسته بپوشی بری نظارت کنی لطف کنید یه ادم دلسوز استین بالا بزنه یه سر بزنه ببینه مشکل کار کجاست ریش هم نداشته باشه بهتر کار پیش میره.ممنون

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 21 / اکتبر / 2023 | 82

    با سلام و عرض خسته نباشید
    محترمانه به عرض برسانم اگر منتظر افزایش مسافر در همه ساعات یعنی افزایش تقاضا و سپس عرضه بیشتر باشید با احترام فراوان این مطلب اتفاق نخواهد افتاد و این پروژه جزو غیر بازده خواهد بود وووو
    بایستی حرکت قطارها حداقل از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۸ بصورت دقیق هر نیم ساعت بدون وقفه ومرتب انجام شده تا در کمترین زمان به عنوان یک وسیله حمل ونقلی مطمعن مورد استفاده عموم قرار بگیرد باشد که در آن صورت هم پروژه موفق سود دهی بوده و در کنار ش کمک خوبی به ترافیک و اهاد مردم خواهد شد
    با سپاس فراوان و عرض معذرت از

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 6 / نوامبر / 2023 | 83

    مترو هشتگرد در ساعت ۴ و ۴۰ دقیقه باید حرکت کنه ولی همیییشه دیر تر از تایمش حرکت میکنه و به موقع به مقصد گلشهر نمیرسه لطفا پیگیری کنید در تایم‌خودش حرکت کنه و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در حرکتش تاخیر نداشته باشه

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 6 / نوامبر / 2023 | 79

    اگر ساعت های مترو رو افزایش بدید یعنی مدت زمانش تا حرکت بعدی کمتر بشه خیلی بهتر میشه

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 11 / نوامبر / 2023 | 69

    سلام لطفا ساعت قطارمترو را زیاد کنید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 26 / نوامبر / 2023 | 73

    واقعا درکی از خدمت رسانی به قشر متوسط و زیر متوسط جامعه وجود نداره، وگرنه حداقل تا ساعت ۲۲ از گلشهر مترو می گذاشتند، اونم با فاصله یک ربع

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 2 / دسامبر / 2023 | 84

    اصلا سرویس دهی به هشتگرد بدرد نمیخوره چون ساعاتی که مردم برای رفت وبرگشت هس خوب نیس عین متروی کرج به تهران باید باشد

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 2 / دسامبر / 2023 | 88

    ساعات مترو را زیاد کنید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 23 / فوریه / 2024 | 84

    لطفا ساعت های گلشهر به هشتگرد را افزایش دهید.
    ساعت های انتظار طولانی ست

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 14 / می / 2024 | 82

    سلام
    ساعتهای صبح کم هستش و دیر شروع میشه و ساعتهای شبک ک ندارن برای برگشت که دوباره باید سوار ماشین شد کرایه بیشتر بدیم سه تا مشکل اساسی داره یکی کمبود ساعت حرکته دومی نبود ساعتهای زیاد سومی سرعت بسیار پایین ک واقعا عین لاکپشت می‌ره

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 11 / ژوئن / 2024 | 80

    سلام و خدا قوت
    باعث و بانی تاسیس و راه اندازی مترو تهران کرج و همه مترو تهران و مترو گلشهر هشتگرد
    همه مدیرانی لایق و مردم دوست بودند و هستند
    کاری برای چند نسل مردم شریف ایران.

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 16 / نوامبر / 2024 | 68

    سلام وقت بخیر ممکنه یه تایم دیگه برای برگشت هم باز کنید که ما که دانشجو هستیم برسیم . چون کلاس های ما تا ۴ ۵ طول مبکشه و تا از تهران برسیم گلشهر حداقل ۱ ساعت زمان میبره اگه ممکنه یه تایمم از گلشهر به هشتگرد در ساعت ۷ یا ۷ ونیم اصافه کنید واقعا خیلی خوب میشه 🙏🌸

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 28 / نوامبر / 2024 | 63

    سلام وقت بخیر ، لطفا ساعت حرکت از هشتگرد رو ۵:۳۰ بگذارید که بشه از مترو استفاده کرد نیم ساعت زودتر به جایی بر نمی خورد ولی باعث میشه که کارگران بتونن از مترو استفاده کنند ، ممنون

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 17 / دسامبر / 2024 | 56

    سلام چرا سرعت مترو هشتگرد خیلی کند است تشکر

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 27 / ژانویه / 2025 | 65

    مترو غالبا برای استفاده دانشجویان و کارمندان هست، پس این چه وضع ساعت کاری مترو هشتگرده؟؟؟ خودتون و مسخره کردید یا باز پروژه سوری جدید برای پر کردن جیبتون پیدا کردید؟؟؟ هر روز کلی جمعیت از هشتگرد برای دانشگاه و کار به تهران میان و برمیگردن عقل ندارید که ساعت مناسب برای حرکت قطارها بزارید؟
    تا کی میخواید خون مردمو توی شیشه بکنید؟ خدا سرتون بیاره که بفهمید مشکلات زندگی چطور کمر آدمو خم میکنه که هرروز از سر ناچاری مجبور باشی کیلومترهااا راه طی کنی برای درس و کار…

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 9 / مارس / 2025 | 60

      من صبح میرم سر کار بیمارستان تجریش وساعت ۷شب بر می گردم خواهشا ساعت حرکت مترو برای ساعت‌۱۹یا۲۰ نداره لطفا رسیدگی کنید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 14 / فوریه / 2025 | 63

    سلام مترو هشتگرد ساعت چند حرکت میکندصبح

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 26 / فوریه / 2025 | 69

    سلام
    من ودوستم دانشجو هستیم ودانشگاهمون هشتگرد است اما ساعت های مترو مناسب قشر دانشجو نیست . لطفاً ساعت حرکت قطار ها رو بیشتر کنید،برای ما خانم ها مترو یک وسیله بسیار امنی است .ممنون میشم رسیدگی بفرمایید.

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 27 / فوریه / 2025 | 72

    سلام ب داد ما برسید آخه با این قطارهای کند چجوری بیام تهران و برگردیم با مشکلات سر کاد میریم . آخه اینا چ قطاری چرا خط یکسره و سریع نمیزارین

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 27 / فوریه / 2025 | 61

    با سلام من همه دارو ندارم با کلی وام دادم مهستان خونه گرفتم الان بدلیل اینکه شاغل هستم و مترو ساعت و زمانش بسیار کند بی خانمان شدم تو رو خدا رسیدگی کنید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 7 / آوریل / 2025 | 57

    سلام
    از مسئولان محترم خواهشمندم وسایل حمل و نقل عمومی از اتوبوس واحد برای هشتگرد قدیم به مترو هشتگرد جدید ایجاد‌کننده
    اتوبوس برای هزینه کمتر
    تاکسی گرونه خیلی

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 14 / آوریل / 2025 | 58

    جدول متروی هشتگرد درست نیست تا ساعت ۱۷/۳۰ بیشتر کار نمیکنه لطفا در صورت امکان به گوش مسئولین برسانید که‌ این خط هم به خط اصلی تهران وصل گردد ممنونم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 27 / آوریل / 2025 | 68

    عرض سلام و ادب،لطفا ساعت کاری مترو رو افزایش بدین،در حال حاضر با این ساعت کاری در واقع ،قابل استفاده برای عموم خصوصا قشر کارمند و کارگر نخواهد بود.

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 3 / می / 2025 | 57

    سلام لطفا تعداد ساعت های مترو هشتگرد و گلشهر رو زیاد کنید ممنونم

  1. نویسنده :الف - ب
    تاریخ : 6 / می / 2025 | 59

    سلام و خسته نباشید در خصوص افزایش تایم حرکت قطار به علت اینکه از یکسال پیش تعداد مسافرین زیاد شده و حتی سه واگن هم دیگر کافی نیست و نفرات بیشتری سوار مترو می شوند برای رسیدن به محل کار و دانشگاه و …. بارها مراجعه کردیم به دفتر کرج و دفتر تهران – بهره برداری مترو ولی هنوز جوابی دریافت نشد لذا از مسئولین در مترو هشتگرد تقاضا می کنیم که لطفا ساعت حرکت قطار از هشتگرد را افزایش دهند و همچنین حرکت از گلشهر به هشتگرد را در عصر ۲ ساعت بیشتر و قطارها تا ساعت ۸ هم حرکت داشته باشند تا ما ساکنین منطقه هشتگرد و هشتگرد جدید بتوانیم به راحتی در مسیر هشتگرد به کرج و تهران براحتی تردد کنیم هزینه های تاکسی و تاکسی های اینترنتی و تلفنی خیلی گران برای هر فرد تمام می شود اگر مسئولین مترو هشتگرد انعطاف به خرج بدهند و مدیران دیگر می توانند راضی به افزایش خطوط گردانند . در یک مورد هم سرعت قطار را بیشتر در نظر بگیرند فاصله ای که ماشین ها با ترافیک زودتر می رسند تا مترو با حرکت آرام تقریباً ۴۰ دقیقا و گاها هم به قطار ساعت ۸:۱۰ دقیقه نمی رسیم و باید در ایستگاه گلشهر ۲۰ دقیقه صبر کنیم و کسر کار به ما تعلق می گیرد.

  1. نویسنده :الف - ب
    تاریخ : 6 / می / 2025 | 53

    چینش نظرهاتون هم باید تغییر پیدا کنه و نظرات جدید در شروع انتهای صفحه باشه برای خواندن نظرات جدید باید تا انتهای صفحه رفت ؟؟؟؟

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 6 / می / 2025 | 57

    با سلام و تشکر از کارکنان مترو که متاسفانه خیلی کم میتونیم ازش استفاده کنیم معمولا ۶یا ۷غروب میرسیم گلشهر و مجبوریم از تاکسی ها استفاده کنیم یعنی باید خودمونو بریونیم به ساعتش از وسط کلاس بلند شیم ک برسیم ک معمولا قسمت من دانشجو نمیشه واقعا حیفه

    1. نویسنده :ناشناس
      تاریخ : 9 / می / 2025 | 56

      سلام واقعان ب شهر جدید هشتگرد باید امکانات بدن . قطار ک مثل حلزون حرکت میکنه بینوا کسانی ک باید این مسیرها رو ب سختی بیان تهران و برگردن

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 16 / می / 2025 | 44

    سلام مسولین شهر هشتگرد توروخدا مترو هشتگرد مثل متروی تهران انجام بدین مردم بتونن برن سرکارخونهاشون اجاره بدن تهران شلوغ کنن

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 27 / اکتبر / 2025 | 26

    خواشا خواهشا خواهشا ساعات مترو به کرج تهران رو بیشتر کنید دخترا ما خانم های ما هم از لحاظ مالی و هم لحاظ امنیت بهتره که با مترد تردد کنن والا خداشاهده درآمد پایینه نمیتونیم با تاکسی بیایم هرروز حداقل تا ساعت ۹ شب باشه

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 1 / نوامبر / 2025 | 32

    سلام ایا ایستگاه ماموت راه اندازی شده است؟

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 19 / نوامبر / 2025 | 23

    باسلام خط متروگلشهربه هشتگردهم درسرعت بخشی وهم ارامش بخشی مسافران نقش داره وفقط تعدادسرویس هارابیشتروزمانش راکوتاهتربفرماییدجه جایی تعدادوبالکن بیشترازتعدادواگنهای کمتراستفاده شودتاانرژی کمتری مصرف شود

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 27 / دسامبر / 2025 | 21

    سلام
    میشه خواهش کنم متروی شهر جدید هشتگرد رو جمع کنید تا اتوبوسها که بیشتر به درد شهر میخوره برگرده
    هم از نظر ساعت حرکتها و هم از نظر سرعت
    همه جا مترو که کشیده میشه یک امتیاز محسوب میشه ، برای شهر جدید هشتگرد مترو که اومده انگار نفرین خدا اومده
    سرعت پایین ، ساعت حرکت هایی که به درد نمیخوره
    انگار دوستان فقط مترو رو راه اندازی کردن که فقط بگن راه انداختیم فکر مردم علی الخصوص کارمندهای خانم و اقایی که اول صبح تو تاریکی و توسرما میخوان برن سرکار نبودن
    ممنون از لطفی که میکنید همانطور که تلاش میکنید درست راه اندازی نکنید همانطور هم اگر نصف اون تلاش رو بزارید و جمع کنید مترو رو تا اتوبوسها برگردند ممنونیم

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 25 / فوریه / 2026 | 1

    ساعت مترو ۹ شب هم بزارید اتوبوس واحد عمومی برای هشتگرد قدیم بزارید ساعت مترو هشتگرد تا ۹ شب کنید

  1. نویسنده :ناشناس
    تاریخ : 25 / فوریه / 2026 | 2

    ساعت مترو ۹ شب هم بزارید اتوبوس واحد عمومی برای هشتگرد قدیم بزارید ساعت مترو هشتگرد تا ۹ شب کنید

Scroll to Top