امروز: یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 14 جماد ثاني 1446 | 2024-12-15
کد خبر: 86836 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ۹:۱۶ |
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

استاندار البرز گفت: فعالیت ها و اقدامات بانک ها یکی از مهمترین شاخص های رضایتمندی مردم است از این رو باید بانک ها، مشتری مداری و رسیدگی ویژه به مراجعات مردمی به خصوص در پرداخت تسهیلات را با اهتمام و جدیت دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی روز شنبه در شورای بانک های استان البرز اظهار داشت: بر این باور هستم که استان البرز دارای ظرفیت های بالقوه ای است که هنوز به طور کامل شکوفا نشده است.

وی اضافه کرد : بانک های استان البرز در روند پیشرفت امور در ابعاد مختلف، دارای نقشی اساسی هستند و باید با اشراف کامل و نگاه مثبت در این راستا، اقدام کنند.

عبداللهی گفت: اکنون یکی از دغدغه های اصلی مردم، دریافت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و رویکرد دولت محترم سیزدهم، بانک ها باید همراهی ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: بخش بزرگی از افراد متقاضی تسهیلات از اقشار کم درآمد جامعه هستند که از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و دیدارهای مردمی و میز خدمت به بانک ها معرفی می شوند لذا ضرورت دارد برای دریافت تضامین نگاه مساعدی ایجاد شود.

استاندار البرز گفت: از سوی دیگر روند معرفی متقاضیان و دریافت تسهیلات تبصره های ۱۲، ۱۶ و ۱۸ که در رابطه با توانمند سازی افراد کم درآمد، اشتغالزایی، رونق تولید و امثال آن است، با سرعت بیشتری دنبال شود چراکه آمارها مورد رضایت نیست.

وی افزود: با عنایت و همراهی ویژه دولت سیزدهم، مقرر شد که واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان، مالیات خود را به البرز پرداخت کنند که در این زمینه با افزایش درآمدهای مالیاتی مواجه بوده ایم.

عبداللهی گفت: می توان طی رایزنی و جلب همراهی واحدهای تولیدی و صنعتی استان، تدابیری اتخاذ شود که حساب های اصلی واحدها در البرز افتتاح شود و فعالیت داشته باشد.

وی بیان داشت: البته این امر منوط به شرایط بانک ها و نحوه تعامل و پشتیبانی آنها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نهضت توسعه کشت های گلخانه ای استان، انتظار می رود که بانک کشاورزی تعامل ویژه ای را داشته باشد تا البرز را به قطب کشت گلخانه ای کشور تبدیل کنیم.

استاندار البرز افزود: فعالیت ها و اقدامات بانک ها یکی از مهمترین شاخص های رضایتمندی مردم است از این رو باید بانک ها، مشتری مداری و رسیدگی ویژه به مراجعات مردمی بخصوص در پرداخت تسهیلات را با اهتمام و جدیت دنبال کنند.

وی یادآورشد : روند ارائه خدمات از سوی بانک ها، طی نظرسنجی از مردم، مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top