امروز: یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 14 جماد ثاني 1446 | 2024-12-15

رییس اتحادیه مصنوعات فلزی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ۶۰ درصد شکایات این اتحادیه در سالجاری مربوط به کابینت و لوازم خانگی بوده است.

مولود مجیدی در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس از ۱۰۰مورد شکایت واصله به اتحادیه مصنوعات فلزی شهرستان ساوجبلاغ در سالجاری ۶۰ مورد مربوط به کابینت و تعمیر لوازم خانگی بوده که شاکیان بر اثر عدم اطلاع از شرایط دریافت خدمات ضرر و زیان بزرگی را متحمل شده اند.

رییس اتحادیه مصنوعات فلزی اتاق اصناف ساوجبلاغ بیان کرد: شاکیان در بسیاری از پرونده ها خدمات را از طریق فضای مجازی و یا تراکت های که در سطح شهر پخش شده دریافت می‌کنند که کیفیت مطلوب و مورد نظر فرد شاکی را نداشته است.

مجیدی افزود: نداشتن پروانه صنفی سبب شده که اتحادیه نتواند به بعضی از شکایات رسیدگی کند چراکه فرد خدمت دهنده صرفا یک شماره تلفن بوده که آن هم گاها خاموش می‌کنند و یا حاضر به پذیرش و پاسخگویی نیست.

رییس اتحادیه مصنوعات فلزی شهرستان ساوجبلاغ یادآور شد: از شهروندان درخواست می شود برای دریافت خدمت از داشتن پروانه کسب واحد صنفی مطمئن شوند و بین شخص خدمت دهنده و خدمت گیرنده یک قرارداد منعقد شود تا در صورت بروز مشکل بتوان به صورت قانونی پیگیر شد.

وی با اشاره به توسعه شهرستان ساوجبلاغ از نظر ساخت مسکن گفت: همچنین از پیمانکاران و انبوسازان انتظار می رود که خدمات گازکشی و آتش نشانی واحدهای مسکونی را به کسانی بدهند که دارای پروانه فعالیت و تاییدیه نظام مهندسی باشد.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top