ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط باعث رانت شد
نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط باعث فساد و رانت شد و نه به نفع تولید کننده بود نه مصرف کننده، خیلی سال است که داریم برای تک قیمتی شدن ارز اصرار میکنیم ولی هیچ دولتی شجاعت آن را نداشته است.
فعالیت فرزندان خاوری در کانادا
گزارشی ببینید از فعالیت فرزندان خاوری در کانادا …



