اعلام نحوه حضور کارکنان در ادارات از شنبه
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامهای، نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز شهرها را از روز شنبه ۱۵ آذر لغایت پایان هفته آینده منطبق با وضعیت جدید اعلامشده برای هر شهر اعلام کرد.
هفته بعد همه ادارات تعطیل هستند
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هفته آینده همه ادارات تعطیل هستند به جزء عده ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه ضروری تشخیص داده شود.



