واکسن اسپوتنیک رونمایی شد
واکسن ویروس کووید – ۱۹ یا بیماری کرونا با نام ” اسپوتنیک وی ” تولید متخصصان داخل کشور روز شنبه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان البرز رونمایی شد.
اداره بیمارستان امام خمینی کرج به بنیاد شهید واگذار شد
رئیس کل دادگستری البرز گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) به صورت دائم جهت اداره به بنیاد شهید تحویل داده میشود تا با اولویت پرداخت معوقات پرسنلی کارکنان بیمارستان، رفع مشکلات و شروع مجدد ارائه خدمات کامل بیمارستانی فعالیت خود را آغاز کند.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز؛ ۵ تیر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۲۴۸ نفر رسیده است.
مستندات زیادی از پول پاشی و خرید رأی در انتخابات وجود دارد
امام جمعه کرج گفت: شکایات فراوانی همراه با مستندات از مناطق مختلف استان به خاطر تخلفات انتخاباتی کاندیداها و اطرافیانشان اعم از پول پاشی و خریدوفروش رأی و امثال اینها به بنده و شورای نظارت رسیده است.
واکسیناسیون معلمان و دست اندرکاران مدارس تا پایان مرداد
مدیر کل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از واکسیناسیون معلمها و دستاندرکاران مدارس تا پایان مرداد ماه خبر داد.
واکسیناسیون بیماران صعب العلاج و افراد بالای ۶۰ سال تا پایان مرداد
وزیر بهداشت اعلام کرد: تا پایان مرداد گروههای آسیب پذیر، بیماران صعب العلاج و افراد بالای ۶۰ سال واکسن دریافت خواهند کرد .
رهبر انقلاب دُز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (جمعه) دُز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند. این واکسن که محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد و ایران به یکی از ۶ کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان تبدیل شد.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز؛ ۴ تیر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۲۴۲ نفر رسیده است.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز؛ ۳ تیر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۲۳۳ نفر رسیده است.
شرکت آبفای البرز وضعیت نارنجی اعلام کرد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با هشدار در خصوص بالا رفتن میزان مصرف آب و محدودیت منابع آبی استان، اعلام کرد که البرز در وضعیت نارنجی مصرف آب قرار گرفته است.



