آخرین وضعیت کرونا در استان البرز؛ ۱۴ اردیبهشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۳۶۱۴ نفر رسیده است.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز؛ ۱۳ اردیبهشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۳۵۹۳ نفر رسیده است.
البرز در نوک قله موج چهارم کرونا ثابت مانده است
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اعلام کرد که این استان به علت عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی مردم در نوک قله ابتلا به کووید ۱۹ موج چهارم کرونا ثابت مانده است.
تاکنون موردی از کرونای هندی در البرز مشاهده نشده است
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ممکن است اتباع هندی که در استان حضور دارند به کرونا مبتلا شده باشند اما نوع آن هندی نیست.
سیاست خارجی هیچ جای دنیا در وزارت خارجه تعیین نمیشود
حضرت آیتالله خامنهای تاکید کردند: نیروی قدس مهمترین عامل برای جلوگیری از دیپلماسی منفعلانه در غرب آسیاست و آمریکا سالها به دلیل نفوذ این نیرو در منطقه، از آن ناراحت بود.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز؛ ۱۲ اردیبهشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۳۵۷۸ نفر رسیده است.
اعمال مخصوص شب قدر
اعمال مخصوص شب قدر بر دو نوع است؛ یکى آن که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آنهایی که مخصوص هر شب است.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز؛ ۱۱ اردیبهشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۳۵۴۱ نفر رسیده است.
واکسیناسیون ۷۵ سالهها به زودی آغاز میشود
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با ابراز نگرانی در خصوص سویههای جدیدی که نمونههایی از آنها در برخی از استانهای کشور مشاهده شده، گفت: گفته میشود سویههای جدید قدرت انتشار بیشتری در مقایسه با قبلیها دارند و ممکن است در مقابل واکسن هم مقاومت داشته باشند یعنی حتی امکان دارد کسی که قبلاً واکسن کرونا زده، باز هم به این بیماری مبتلا شود.
کمبود انسولین همچنان به قوت خود باقی است
مدیر دارو و فرآوردههای بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه هر بیمار دیابتی در ماه به پنج انسولین قلمی نیاز دارد، گفت: حدود ۲۰ هزار بیمار دیابتی در استان از انواع انسولین قلمی استفاده میکنند.



