ارائه تسهیلات ویژه کرونا به هنرمندان حوزه صنایع دستی
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در نشست فعالان حوزه صنایع دستی و صنعتگران آسیب دیده از کرونا گفت: «این جلسه بر مبنای تاکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و لزوم توجه به هنرمندان و صنعتگران متقاضی دریافت تسهیلات بانکی تشکیل شده است.»
اثر نمایشی کرج به مرحله پایانی جشنواره فجر راه یافت
نمایش رادیویی «مجلس سیاه و دختر سلطان » کاری از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا یعقوبی به مرحله پایانی سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.
مدرسه روستایی خیرساز در نظرآباد به بهره برداری رسید
مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای عبدل آباد شهرستان نظرآباد روز دوشنبه با حضورخانواده های معظم شهدا، خیرین مدرسه ساز و مسوولان مورد بهره برداری قرار گرفت.
استراحتگاه افراد آسیب دیده در فردیس گشایش یافت
همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، استراحتگاه افراد آسیب دیده اجتماعی ویژه مردان روز دوشنبه در شهرستان فردیس گشایش یافت.
پیکان از چرخه تاکسیرانی کرج حذف میشود
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: ظرف هفته آینده شاهد تبادل موافقت نامه برای ارائه تسهیلات به رانندگان تاکسیهای فرسوده خواهیم بود.
مادر شهیدان بورقی به فرزندان آسمانی خود پیوست
حاجیه خانم« فاطمه صغری دستجردی» مادر گرامی شهیدان والامقام «جلال و سعید بورقی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش و آسمانی خود پیوست.
پیش بینی افزایش آلودگی هوا و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات البرز
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که با خروج سامانه بارشی، افزایش دما، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات و آلودگی هوا تا روز پنجشنبه هفته جاری در البرز پیش بینی می شود.
واکسن کرونای رازی در البرز رونمایی شد
واکسن رازی کوو پارس نخستین واکسن تزریقی- استنشاقی پروتئین نوترکیب کرونا روز دوشنبه در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مستقر در کرج رونمایی شد.
آغاز مطالعات فاز یک و ۲ بالینی واکسن کرونا رازی در روزهای آینده
رییس مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به رونمایی ازنخستین واکسن تزریقی- استنشاقی پروتئین نوترکیب کرونا در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: مطالعات فاز یک و ۲ بالینی این واکسن از چند روز آینده آغاز می شود.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز ۲۰ بهمن
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۶۹۲ نفر رسیده است.



