بخشنامه ای برای ایثارگران: با هر سوادی استخدام شوند
سازمان اداری و استخدامی کشور امروز بخشنامه ای را به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد که طبق آن، ایثارگران میتوانند ولو بدون داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و پایینتر از آن به استخدام رسمی دولت دربیایند.
ایثارگران استخدام می شوند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در آبان ماه سال جاری استفساریه استخدام ایثارگران به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده است و براساس این قانون دولت مکلف به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاههای دولتی شده است.



