جزئیات بمباران تاسیسات هسته ای ایران به روایت فرمانده آمریکایی
هفت بمب افکن بی-۲ آمریکا روز ۲۰ ژوئن از پایگاه هوایی وایتمن در ایالت میزوری آمریکا پرواز کردند و ۳۰ ساعت بعد بمبهای ۱۳.۶ تنی را بر روی تاسیسات هستهای ایران انداختند. فاکسنیوز در گفتگو با جاش ویتالا، فرمانده پایگاه عملیاتی این بمبافکنها به جزئیات جدیدی از عملیات «چکش نیمهشب» پرداخته است.
اگر اسرائیل به ایران حمله کند چه اتفاقی میافتد؟
از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی گرفته تا ژنرال بنی گانتس وزیر جنگ او و ژنرال آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش به عنوان بازوی راست او و نیز فرمانده نیروی هوایی، هیچ مسئول امنیتی یا نظامی در اسرائیل نمانده است که به حمله همه جانبه به ایران به منظور تخریب تاسیسات هسته ای آن اعم از تاسیسات رو یا زیر زمینی تهدید نکرده باشد.
هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به تاسیسات هسته ای ایران
آمریکا ضمن غیر سازنده خواندن حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران، این اقدامات را عامل تسریع برنامه هسته ای تهران دانست.



