سکونت ۷۰۰ هزار شهروند البرزی در بافت ناکارآمد
استاندار البرز گفت: ۴۲ محله با بافت ناکارآمد شهری داریم که ۷۰۰هزار نفر از جمعیت استان در این محله ساکن هستند.
رهایی گروگان ۸۵ ساله در ساوجبلاغ
فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، افرادی که به انگیزه تصاحب اموال، یک پیرمرد ۸۵ ساله را ربوده بودند در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر و گروگان رهایی یافت.
دستگیری سارقان مسلح در ساوجبلاغ
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اعلام کرد: افرادی که به وسیله سلاح گرم اقدام به سرقت یک میلیارد ریال وجه نقد یکی از شهروندان کرده بودند، در این شهرستان دستگیر شدند.
افزایش ارائه خدمات رسانی شهری در ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان گفت: طی جلسه ای که با رئیس سازمان شهرداری و همیاری های کشور داشتیم مقرر گردید ارائه خدمات شهری به شهرستانهای ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان افزایش یابد.
آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۱۴ نفر رسید .
۱۴ مدرسه جدید در ساوجبلاغ آماده بهره برداری شد
سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ اعلام کرد که در آستانه سال تحصیلی جدید ، ۱۴ مدرسه نوساز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان آماده بهره برداری شده است.
اجرای طرح ویژه نظارت بر رستوران ها در البرز
رییس اتاق اصناف البرز از نظارت ویژه بازرسان این اتاق با همکاری دستگاه های ذیربط بر فعالیت واحدهای صنفی رستوران ها و اغذیه فروشان استان طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.
آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۱۳۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
افزایش ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی البرز
رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: یکی از چالش های اصلی فرآیند ثبت نام در مدارس را مراجعه والدین برای ثبت نام دانش آموزان از مدارس غیردولتی به دولتی در این استان تشکیل می دهد.
آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۷۹۷ نفر رسید.



