شمار بیماران کرونایی البرز به ۱۴۰ نفر رسید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که با بررسی نتایج آزمایشات، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۱۴۰ نفر رسید.
تکلیف شهریه باشگاهها که به دلیل کرونا تعطیل شده اند چه میشود؟
مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاههای ورزشی گفت: افرادی که برای استفاده از باشگاههای خصوصی هزینه کردهاند اما در شرایط فعلی به دلیل تعطیلیهای پیش آمده قادر به استفاده از آن نیستند، میتوانند پس پایان این شرایط، از امکانات آن باشگاه استفاده کنند.
جدول مبتلایان و فوتی های کرونا در کشور
راه اندازی آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا و حذف زمان انتظار بیماران مشکوک به این بیماری سبب شده تا آمارها با سرعت بیشتری از سوی دانشگاه های علوم پزشکی استان ها تهیه و به اطلاع مردم برسد.
احتمال قطع آب در مناطق شهری البرز
مدیرعامل شرکت آبفای شهری البرز گفت: اگر میزان مصرف آب در استان به همین روند ادامه داشته باشد، بسیاری از مناطق شهری با مشکل قطعی و افت فشار آب مواجه میشوند.
تخریب ۴۰ ویلای غیرمجاز در ساوجبلاغ
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با دستور مقام قضائی، ۴۰ دستگاه ویلا و ۲۵۰ چهار دیواری که در شهرستان ساوجبلاغ به صورت غیرمجاز ساخته شده بود، تخریب شد.
اعزام به خدمت مشمولان اسفند بدلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفندماه به اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید شد.
استودیو نگاه البرز آماده آموزش به دانش آموزان شد
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت : استودیو نگاه البرز آماده آموزش در فضای مجازی به دانش آموزان این استان به دلیل تعطیلی مدارس در پی شیوع ویروس کرونا شد.
کرونا میزان مصرف آب را در البرز بالا برد
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز اعلام کرد که با توجه به خانه نشینی کرونایی و شست و شوی های پایان سال، بررسی شاخص های مصرف بیانگر افزایش ۱۲ درصدی مصرف آب استان نسبت به مدت مشابه سال قبل است .
مدارس البرز ضدعفونی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: تمام مدارس، کانون های فرهنگی و سالن های ورزشی این استان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی شد.
کشف انبار ترشی غیر بهداشتی در ساوجبلاغ
رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد که یک انبار بزرگ انواع ترشی غیر بهداشتی در این شهرستان کشف و پلمب کردند.



