حق آبه از آب سد طالقان برای مردم چهار باغ در دست پیگیری است
فرماندار چهار باغ گفت: یکی از موضوعاتی که توسط مسئولین استانی پیگیری شده است موضوع حق آبه از آب سد طالقان برای مردم غرب استان و چهار باغ است که در این خصوص خط انتقال آب شناسایی شده و در سال ۱۴۰۴ اگر در بودجه دولتی اعمال شده باشد کلنگ خط انتقال بنا بر وعدههایی که داده شد زده خواهد شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ معرفی شد
با حکم نماینده عالی دولت در استان البرز محمدرضا البرزی ورکی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ منصوب شد.



