مسمومیت دانش آموزان قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد
دادستان کل کشور گفت: اخبار واصله از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد.
روایت مادر یکی از دانش آموزان قمی از مسمومیت
ماجرا به ۹ آذر ۱۴۰۱ باز میگردد وقتی که برای اولینبار در هنرستان دخترانهی نور قم ۱۸ دانشآموز دچار مسمومیت و با اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. این اتفاق به صورت متوالی در مدارس مختلف ادامه پیدا کرد. سهشنبه ۲۲ آذر ماه در هنرستان نور ۵۱ نفر مسموم و راهی بیمارستان شدند، این حادثه برای دومین بار در این مدرسه اتفاق افتاد.



