هیچ یک از شهرستان های البرز در وضعیت قرمز شیوع کرونا، قرار ندارند
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جای خرسندی دارد که در استان البرز نیز طبق اظهارات سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدامات خوبی صورت گرفته و این استان در میزان مبتلایان، بستری ها و تلفات ناشی از کرونا با کاهش چشمگیری مواجه شده است.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز ۲۲ آذر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۴۴۹ نفر رسیده است.
طرح برخورد با خودروهای آلاینده در البرز تشدید شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت که در اجرای طرح تشدید برخورد قانونی با وسایل نقلیه آلاینده و دودزا از امروز شنبه خودروهای با درصد آلایندگی بالا در این استان جریمه می شوند.
پیش بینی بازگشت آلودگی هوا به البرز
مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد که بررسی نقشه های پیش یابی هوا بیانگر افزایش آلودگی هوا از عصر شنبه تا اواسط هفته جاری در استان است.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز ۲۱ آذر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۴۳۸ نفر رسیده است.
ترخیص بیش از یک هزار و ۶۰۰ موتورسیکلت توقیفی رسوبی در البرز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که در اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی، یک هزار و ۶۲۵ دستگاه موتورسیکلت در این استان به مالکان آن ها تحویل شد.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز ۲۰ آذر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۴۲۹ نفر رسیده است.
۴۶ فقره سرقت طلا و جواهردر پرونده سارقان گردنبند قاپ
با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد، سارقان گردنبند قاپ که در شهر های تهران، کرج، ساوجبلاغ،نظرآباد، آبیک و فردیس اقدام به ۴۶ فقره سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
خطوط تلفن بخشی از ساکنان نظرآباد دچار اختلال می شود
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه البرز اعلام کرد که خطوط تلفن ثابت و دیتای مشترکان شهرستان نظرآباد این استان فردا پنجشنبه ۲۰ آذر ماه دچار اختلال می شود.
آخرین وضعیت کرونا در استان البرز ۱۹ آذر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۴۲۱ نفر رسیده است.



