خودکفایی ملی؛ کلید عبور از بدعهدی غرب و تحریمهاست
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در خطبههای نماز جمعه این هفته به هجرت تمدنساز حضرت معصومه (س)، قدردانی از نیروی انتظامی و هشدار به بدعهدی غرب اشاره و مقاومت، خودکفایی و خدمترسانی به مردم تاکید کرد.
مذاکره با آمریکا، خسارت محض است
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ مذاکره با آمریکا را «بیفایده و سراسر ضرر» توصیف کرد و گفت: آمریکا با پیششرطهایی مانند توقف غنیسازی و محدود کردن توان موشکی وارد مذاکره میشود که این نه مذاکره، بلکه تحمیل است، تجربه برجام نشان داد که آنها به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
لزوم بیداری جهان اسلام در مقابل تجاوزات صهیونیستی
خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: صهیونیستها با نقشهای شوم، به تمام کشورهای منطقه تعرض کردهاند و نوبت دیگر کشورها نیز خواهد رسید، دنیای عرب و مسلمان باید از این سیلی سخت بیدار شود.



