سخنگوی وزارت بهداشت: امکان تعطیلی مجدد ادارات به دلیل گرما وجود دارد
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ۲ تا ۳ هفته گذشته افزایش ۱۰ درصدی مراجعه بیماران قلبی و فشار خون را شاهد بودیم که بی ارتباط با افزایش دمای هوا نبود؛ وزارت بهداشت پیشنهاد تعطیلی را به هیأت دولت داد و دولت هم این تعطیلی را تصویب کرد.
پرونده نوزاد بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار به پزشکی قانونی ارسال شد
سخنگوی وزارت بهداشت درباره اخبار مربوط به نوزاد فوت شده بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار گفت: پرونده نوزاد نارسی که بنا به اعلام کادر درمان بیمارستان امام سجاد (ع)، فوت شده به دنیا آمده و پدر وی مدعی زنده بودن او بعد از تولد شده است، در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته تا وضعیت و علت دقیق مرگ نوزاد در بررسیهای علمی روشن شود.



