پیوستن شهروندان به «پویش من ماسک میزنم» سلامتی را به ارمغان می آورد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز خواستار پیوستن شهروندان البرزی به پویش اجتماعی من ماسک میزنم شد و گفت: بر این اساس استاندار محترم البرز بعنوان نفر اول این پویش، وارد میدان شد و پیوستن به این پویش می تواند علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش میزان مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، بار سنگینی را از روی دوش کادر پزشکی استان بردارد.
پویش «من ماسک می زنم» در کرج فعال شد
فرماندار کرج اعلام کرد که با هدف پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع بیماری ویروسی کرونا پویش ” من ماسک می زنم” فعال شده است.



