الزام کارکنان دولت در ثبت حقوق و مزایا
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، در زمینه اجرای تکلیف قانون بودجه و شفافسازی پرداخت حقوق کارکنان، از آبان ماه برای هر دستگاهی که نسبت به ورود اطلاعات مربوطه در سامانه حقوق و مزایا و کارمند ایران اقدام نکرده باشد، واریز حقوق انجام نخواهد شد.
از فردا؛ حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن را نزدهاند، ممنوع
رییس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامهای به تمام دستگاههای اجرایی به استثنای نیروهای مسلح ضمن اعلام پایان دورکاری کارمندان دولت تاکید کرد از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود.
نحوه حضور کارکنان با لغو رسمی دورکاری / ادامه حضور ۷ ساعته
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی به دستگاه های اجرایی ، بخشنامه قبلی برای دورکاری کارکنان لغو و باید از اول آبان ماه تمامی آنها در محل کار حضور داشته باشند.
محدودیت های کرونایی جدید به دستگاه ها ابلاغ شد
رئیس سازمان اداری و استخدامی محدودیت های جدید کرونایی که از شنبه آینده اعمال میشود را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانکها و بیمه ها تا ۲۰ فروردین تمدید شد
طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، همچنان یک سوم کارکنان در محل کار حاضر و بقیه دورکاری کرده یا به مرخصی میروند و مرخصی آنها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمیشود.



